Sportowa marka PUMA po raz drugi łączy siły z kreatywnym kolektywem artystów KidSuper Studios. Duet z Brooklynu powraca z kolekcją inspirowaną światem piłki nożnej. Propozycje nasycone są bezgraniczną wyobraźnią oraz artystycznym i eksperymentalnym sposobem tworzenia KidSuper.

Świat brooklyńskiego zespołu jest szalony i bardzo kolorowy, dlatego nawet klasyczne modele, które trafią na ich warsztat stają się nieoczywiste.

Produkty powstałe przy okazji kolejnej współpracy z PUMA można ze sobą swobodnie łączyć, mimo, że pokryte zostały szalonymi printami. Znajdziemy tu odręcznie opracowane grafiki z wizerunkiem twarzy, nadrukowane na ubrania, w tym na polarowy komplet. Mocnym elementem kolekcji jest kurtka puchowa i bluza z kapturem w całości pokryte autorskim obrazem.

Klasyczne modele butów PUMA zobaczymy w zupełnie nowych odsłonach. RS-2K Slip-on pozwolą stworzyć total look z dresowymi spodniami oraz bluzą. Mirage Mox i Trailfox Boot zostały stworzone z wielobarwnych materiałów i ozdobione charakterystycznymi elementami w postaci surowego wykończenia, haftów i fantazyjnych szwów. Model Vesuvo jest najdelikatniejszą sylwetką pod względem kolorów i nadruków – buty powstały z białej skóry, z wyszytym haftem KidSuper Studios na paskach z rzepami oraz półprzezroczystą gumową nakładką na pięcie.

Wielka miłość Dillane’a do piłki nożnej objawiła się także w samej kampanii. Zdjęcia zostały wykonane z udziałem jego ulubionej drużyny, niedawnymi mistrzami Copa Libertadores – brazylijskim klubem Palmeiras. Modelami zostali sportowcy William, Gabriel Veron, Weverton i Renan współpracujący z PUMA.

Kolekcja PUMA x KidSuper dostępna będzie za pośrednictwem strony PUMA.com, w sklepach PUMA oraz w wybranych sklepach partnerskich od 13 marca.

Zobacz również: Edytorial | Moda | Kurtka | Kolekcja

PUMA X KIDSUPER