To pierwszy concept store Answear.com w Warszawie, dlatego jego wnętrze musiało robić wrażenie. Do współpracy nad wystrojem witryny marka zaprosiła Annę Szczęsny, która projektowała wcześniej dla takich domów mody jak Valentino czy Hermes.
Witryny, które tworzy Anna Szczęsny są jak instalacje artystyczne. Nie sposób przejść obok nich obojętnie. Projekty, które umieszczono w witrynie nawiązują do najnowszej kampanii wizerunkowej Answear.com „Ubierz życie w to, co cenne”. Ta swoista wizytówka sklepu zaprasza nas do środka, gdzie dzieje się jeszcze więcej.

Nowy Answear Concept Store znajduje się w Fabryce Norblina w Warszawie. Jego wnętrze podzielono na kilka stref. Każda z nich zyskała unikalny wygląd.
W sumie powierzchnia concept store wynosi 2 000 m kw. Dużą przestrzeń zaprojektowały Iwona Kwadrans i Ewelina Niemczyk-Łoza, menedżerki ds aranżacji wnętrz Answear.com. Projektantki wypełniły wnętrze naturalnymi materiałami i starannie dobranymi detalami. Przykładami są drewniana podłoga wykonana na zamówienie, oryginalne meble czy industrialne elementy nawiązujące do historii zrewitalizowanego kompleksu Fabryki Norblina. Wnętrze ma stonowaną kolorystykę, dzięki czemu panuje tu atmosfera dająca poczucie komfortu i relaksu. Dzięki zieleni można poczuć się jak w ogrodzie.
Najlepsze modowe marki
Answear.com oferuje dostęp do produktów topowych marek premium. Znajdziemy tu zarówno eleganckie kreacje Michaela Korsa, Elisabetta Franchi i Victorii Beckham czy casualowe Tommy’ego Hilfigera. Towarzyszą im ekskluzywne akcesoria marki Furla. Z myślą o najlepszych markach powstały odrębne ekspozycje, które z jednej strony podkreślają wyjątkowość oferty, a z drugiej nawiązują do filozofii Answear.com.

Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Pragniemy oferować naszym klientom nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a także okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

Dlatego prócz ubrań czy przedmiotów z kategorii home & lifestyle znajdziemy tu mniej oczywiste, ale pomocne miejsca. Na terenie concept store znalazł się punkt krawiecki Answear, w którym można dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy i zadbać o ich wygląd. Dzięki tej usłudze zyskujemy pewność, że ubranie, które kupiliśmy będzie idealnie dopasowane. Można tu wykonać przeróbki krawieckie, spersonalizować odzież korzystając z różnych technik czy nawet wykonać tak zwany upcykling, ozdabiając spodnie czy marynarkę dodatkami. Punkt umożliwia też dezynfekcję i odświeżenie obuwia.
Nowoczesny sposób kupowania
Zakupy przy kawie? Nie ma problemu! W concept store powstała specjalna Kawiarnia Answear x Coffeedesk. To miejsce aż tonie w kojącej zieleni. Można tu delektować się kawą speciality i nie tylko! Za jakość oferty kawiarni odpowiadają bariści Coffeedesk.

Kolejną przestrzenią jest Pickup Point, czyli stanowisko do odbierania zamówień złożonych online na stronie www.answear.com. Można tu przymierzyć kupione ubrania i skorzystać z możliwości ich wyprasowania.
Answear Concept Store wyposażony został w nowinki technologiczne. Inteligentne przymierzalnie umożliwiają szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni. Ciekawostką są też ekrany na terenie sklepu, które mają podwyższoną matowość, przez co nie powodują dyskomfortu. Na terenie sklepu znajdziemy też nowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, które wyposażono w dwa ekrany – dla sprzedawcy i klienta. Dzięki nim zakupy stają się interaktywne i transparentne.

Miejsce najlepiej jest odwiedzić osobiście. Okazją do tego jest letnia wyprzedaż Answear.com, która oferuje możliwość nabycia wyjątkowych produktów w promocyjnych cenach. Wybrane przeceniono aż o 50%, a w concept store zakupy zrobimy jeszcze taniej – nowe i przecenione produkty mają dodatkowy rabat 20%.
źródło: www.answear.com
Czytaj też: Sklep | Warszawa | Wnętrza | Witryna sklepowa | Polecane | whiteMAD na Instagramie