Opakowanie Florentynek z rysunkami Poli Dwurnik z nagrodą must have 2022

Statuetki must have 2022 odebrało kilkudziesięciu projektantów i firm, które w swojej pracy stawiają na dobry design. Jedna z nagród powędrowała do marki Loft Kulinarny, za opakowanie Florentynek na miodzie. Opakowanie zdobią rysunki autorstwa Poli Dwurnik.

Tegoroczna 16-ta, edycja Łódź Design Festival 2022, odbywa się pod hasłem RE:GENERACJA i jest zachętą do poszukania odpowiedzi na wyzwania, z jakimi mierzymy się na początku trzeciej dekady XXI w. i poszukiwania sposobów na zregenerowanie nie tylko środowiska naturalnego, ale i tkanki miejskiej, instytucji społecznych, a co najważniejsze – każdego z nas. Tak o koncepcie 11-dniowego festiwalu mówi jego dyrektor Michał Piernikowski.

Ideą, która przyświeca wszystkim wydarzeniom Festiwalu jest zachęcenie do dokonania głębszej refleksji nad stanem aktualnego świata i wyzwaniom, które przed nami stawia. Aby na końcu stwierdzić, że tytułową RE:GENERACJĘ musimy traktować jako stały proces, który pozostanie już z nami na zawsze.

Marka Loft Kulinarny pragnie na te pytania odpowiedzieć poprzez odpowiedzialną produkcję, wsparcie przyrody, rzemiosła i sztuki. Marka łączy smak i sztukę poprzez rzemieślnicze podejście do wykonywanych wyrobów, zarówno spożywczych jak sztuki użytkowej. Do współpracy zaprasza rzemieślników, twórców i artystów tworząc wyjątkowe i piękne produkty codziennego użytku.


Rada Ekspertów Łódź Design Festiwal doceniła odpowiedzialne działania Loft Kulinarny jakie marka kieruje dla pszczół. Marka w ramach akcji społecznej Zróbmy to razem dla Pszczół zaadoptowała artystyczną pszczołę zaprojektowaną przez artystkę Polę Dwurnik przekazując część zysków z produktów, na którym znajduje się pszczółka na budowę edukacyjnego centrum pszczelego w Fundacji Pociechom w Warszawie.

Opakowanie ciasteczek Florentynki oraz bieżnik wykonany z organicznej bawełny zawierający pszczoły zaprojektowane przez Polę Dwurnik otrzymały nagrodę must have 2022. Eksperci docenili minimalizm tekturowego opakowania oraz ozdobne wnętrze. Podobnie zaprojektowane są inne opakowania produktów marki Loft Kulinarny. Jak wyglądają? Zobacz w naszym sklepie TUTAJ.

źródło: Loft Kulinarny, fot. Miron Bogacki

Czytaj też: Identyfikacja wizualna | Opakowania | Grafika | Detal | whiteMAD na Instagramie