Z okazji okrągłych 100 urodzin Negroni – najbardziej kultowego koktajlu na bazie Campari, legendarna marka przygotowała dla wszystkich fanów specjalnie zaaranżowany Pop Up Bar & Red Art Gallery. W wyjątkowych wnętrzach sekretnego pokoju stworzonego w Weles Bar przez najbliższe 100 dni będzie można przenieść się do włoskiego świata Negroni w otoczeniu sztuki i oryginalnych drinków. 

Nadchodzące 100 dni upłynie pod hasłem celebracji wyjątkowego smaku Negroni. Już od 15 listopada marka Campari zaprasza do Pop Up Bar-u & Red Art Gallery w sekretnym pokoju w Weles Bar w samym centrum Warszawy. W specjalnie zaaranżowanej na tę okazję przestrzeni będzie można nie tylko spróbować klasycznego Negroni, jak i oryginalnych wersji koktajlu, ale również mieć niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w Negroni Workshops.  

Negroni, czyli połączenie ginu, czerwonego wermutu i Campari, to jeden z najpopularniejszych koktajli na świecie. Włoski klasyk pomimo dosyć wymagającego smaku znalazł uznanie w oczach bywalców barów i restauracji na całym świecie, dlatego na oficjalnym otwarciu Pop Up Bar & Red Art Gallery nie zabrakło wyjątkowych osobistości ze świata kina czy muzyki, którzy we włoskim stylu delektowali się niepowtarzalnym smakiem pysznego koktajlu. Sekretny świat Negroni odwiedzili m.in. Agnieszka Dygant, Olga Bołądź, Natalia Kukulska, Maria Sadowska, Joanna Horodyńska oraz Bartłomiej Topa.

Marka Campari od zawsze związana jest ze światem sztuki, dlatego w dedykowanej przestrzeni Campari Red Art Gallery, inspirowanej kolorem marki oraz jubileuszowym drinkiem, będzie można podziwiać prace polskich artystów. Specjalnie na setne urodziny Witek Orski z Marią Tobołą, Bownik oraz Dominika Olszowy przygotowali video art, które przedstawiają trzy wartości bliskie Negroni – Inspiracja, Czas oraz Trzy Składniki Negroni – Soul (Gin), Mind (Red Vermouth) oraz Heart (Campari). 

To zaledwie część atrakcji czekających w Pop Up Bar & Red Art Gallery, które miłośnicy trunku będą mogli odkryć przez najbliższe 100 dni. Koktajl Negroni skomponował Forsco Scarselli w 1919 roku we Florencji. Nazwa drinka pochodzi od nazwiska hrabiego Camillo Negroni, który polecił wspomnianemu barmanowi, zmodyfikować inny włoski drink – Americano. W ciągu blisko 3 lat od daty powstania, Negroni zdobyło popularność
w całych Włoszech, a następnie zaczęło podbijać świat. Wytrawna kompozycja Campari, ginu i słodkiego czerwonego wermutu, na stałe zagościła na liście ikonicznych drinków. Dziś, po 100 latach, Negroni jest drugim najbardziej popularnym drinkiem na świecie.