Pierwszy, stacjonarny butik polskiej marki biżuteryjnej KOPI już otwarty!

W czwartek, 8 marca, odbyło się oficjalne otwarcie flagowego butiku popularnej marki biżuterii, KOPI. Wnętrze zostało w całości zaprojektowane przez twórczynię marki, Natalię Kopiszkę, a podczas otwarcia została zaprezentowana również nowa, kapsułowa kolekcja pinów.

Róż od zawsze był obecny w moich projektach, a odkąd pojawił się pomysł na własny butik, chciałam mieć swoje własne, różowe miejsce

– tak o nowo otwartym butiku mówi założycielka marki KOPI, Natalia Kopiszka.

Urocze miejsce na Nowogrodzkiej 40 w Warszawie zachwyca jeszcze przed wejściem do środka. Na witrynie możemy podziwiać mobile zaprojektowany przez Annę Rulecką. Inspiracją do jego stworzenia były prace Alexandra Caldera, a stworzona instalacja odzwierciedla kształty popularnych modeli biżuterii KOPI.

Elementem, który zwraca uwagę od samego progu jest lada wyszperana przez projektantkę na pchlim targu. Jak się okazuje, w przeszłości należała ona do sklepu z winami, mieszczącego się w małej miejscowości w Niemczech. Cały butik KOPI składa się z wyjątkowych elementów, a w jego wnętrzu nie ma przypadkowości. Biżuteria wyeksponowana jest na aksamitnych pufach, stworzonych na specjalne zamówienie.

Na jednej ze ścian podziwiamy lustro o nieregularnym kształcie, które jest odwzorowaniem jednego z modeli kolczyków marki KOPI. Na uwagę zasługują także oryginalne lampy w kolorach różu oraz złota.

Podczas oficjalnego otwarcia miała również miejsce premiera wyjątkowej, mini kolekcji pinów. Tym razem Natalia Kopiszka na tapetę wzięła szeroko pojętą kobiecość. Dwa piny będące odwzorowaniem elementów kobiecego ciała są nie tylko modnym dodatkiem, ale także silnym manifestem przeciwko ograniczaniu praw kobiet. W ten sposób projektantka udowadnia, że moda to nie tylko trendy, a przemyślane projekty to również stanowisko w sprawach, które w obecnych czasach są problemami społeczeństwa. „Chciałam pokazać, że w kobiecości tkwi naprawdę wyjątkowa siła, a my, kobiety, nie powinnyśmy się wstydzić tego, jakie jesteśmy” – tak swoje projekty komentuje Natalia Kopiszka.

Wszystkie projekty marki KOPI można teraz kupić w nowo otwartym butiku, który już teraz jest jednym z najbardziej instagramowych miejsc na modowej mapie Warszawy.