„Naturalnie, na bieżąco” pod takim hasłem kryje się niestandardowy projekt jaki Warexpo zrealizowało dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. W słupie reklamowym na Placu Krasińskich została umieszczona konstrukcja symbolicznie nawiązująca do wodociągu.

Rury i rurki w chłodnym odcieniu granatu łączą się z czerwonymi pokrętłami. Punktem centralnym jest rura wypełniona wodą. Tę realizację dopełnia kampania standardowa na nowoczesnych słupach typu Sawa oraz klejonych typu Traffic w całym mieście. Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców do picia wody z kranu, promowanie dostępności tego rozwiązania a także zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Symboliczne przeniesienie fragmentu wodociągu do słupa reklamowego zwraca uwagę na działalność MPWiK Warszawa, które każdego dnia dostarcza mieszkańcom Warszawy i okolicznych gmin ponad 350 mln litrów wody – smacznej i bezpiecznej. Dziś warszawska kranówka jest wizytówką miasta, a prawie co drugi mieszkaniec stolicy deklaruje, że pije ją prosto z kranu, bez przegotowania. To ekologiczny oraz tani wybór – 1 litr warszawskiej kranówki kosztuje mniej niż 1 grosz, a żeby ugasić pragnienie wystarczy, że nalejemy jej do szklanki lub bidonu.

Projekt dla Wodociągów Warszawskich to kolejna niestandardowa realizacja, jaką Warexpo przygotowało w ostatnim czasie, po kampaniach: dot. nowych zasad segregacji śmieci, świątecznej, na Święto Niepodległości i miejskich florariach.

Fot. Warexpo