Plakaty HOP DESIGN- z nostalgii do polskich krajobrazów sprzed lat

Grafiki HOP Design zaprojektował Bartek Bojarczuk tworzący także pod pseudonimem Illcat. Są one wyrazem nostalgii do polskich landszaftów sprzed lat.

Wybrane miejsca są jak archetypy spokoju, wolności i siły natury. Ich prezentacja odbiega od obecnej rzeczywistości, gdzie możemy spodziewać się cywilizowanej i zorganizowanej turystyki. Obecnie te miejsca są uporządkowane, posiadają wytyczone szlaki, ścieżki rowerowe i tablice z QR-kodami do aplikacji. Choć wszystkie te nowości ułatwiły nam wypoczynek, to nostalgia za tymi magicznymi czasami pozostała.

– opowiada Konrad Hulak, który wraz z Kingą Chmielarz są odpowiedzialni za pomysł serii plakatów.

Grafiki powstały w limitowanej edycji 100 sztuk. Każdy egzemplarz jest unikatowy, został sygnowany przez autora i ponumerowany.

Jak twierdzi Kinga, taka grafika może być dobrym początkiem domowej kolekcji. Limitowana liczba egzemplarzy została stworzona celowo. Autorom prac zależy bowiem, aby plakaty z czasem mogły nabrać wartości kolekcjonerskiej. Za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat nasi potomkowie docenią posiadanie takich unikatów.

Aby nadać trwałości plakatom wydrukowano je w technologii sitodruku na ekologicznym papierze o gramaturze 220 g/m2. Papier o strukturze filcu, charakteryzuje się bardzo bogatą gamą odcieni. Jest idealnym materiałem do nadruków czarno-białych, gdy trzeba podkreślić detale półcieni i rastrów. Dodatkowym atutem papieru są ekologiczne wtrącenia.