Jak dobrze mieszkać? Odpowiedź na takie pytanie nie jest prosta. Tutaj z pomocą przychodzi VOX. Wnętrzarska marka niedawno zaprezentowała nowości meblowe i… książkę! „W Domu” to zbiór tekstów, które przygotowane zostały z zaproszonymi ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu. Książka to opowieść o tym, że przy samodzielnym tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie jesteśmy skazani na światowe trendy. Najważniejsze jest to, jak w domu chcemy żyć.

Wydanie książki to efekt działań marki VOX, która w centrum stawia człowieka i jego indywidualny świat. Chcąc lepiej poznać swoich fanów marka od ponad roku rozmawiała z nimi w mediach społecznościowych o tym, jak dziś żyjemy i jak chcemy urządzać nasze wnętrza. Równocześnie eksperci marki dokładnie śledzili i analizowali trendy społeczne i prowadzili badania etnograficzne. Zebrana w ten sposób wiedza stała się podstawą do przygotowania książki „W Domu”. W sumie w wydawnictwie znalazło się sześć opowieści o różnych stylach życia, które pomagają stworzyć wymarzony dom. Taki dom, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom jego użytkowników.

 

Oficjalna premiera książki odbyła się w marcu w Pawilonie VOX w trakcie targów Meble Polska. W wydarzeniu uczestniczyli m.in. autorzy eksperckich felietonów zawartych w książce: Filip Springer, Małgorzata Bernady, Agata Kiedrowicz, Magdalena Sękowska i projekt ro_slinka. Ich dyskusję poprzedziło wystąpienie badaczki trendów Zuzanny Skalskiej.

Formuła książki dojrzewała w nas od dawna, a sam pomysł na nią wziął się zarówno z potrzeby podzielenia się naszymi doświadczeniami i obserwacjami, jak i chęci zainspirowania osób urządzających wnętrza. Regularnie gromadzimy wiedzę na temat zmieniających się potrzeb współczesnego człowieka – ten zbiór informacji narastał przez lata, a w nas rosło poczucie, że wnioski płynące z nich są istotne i mogą być bardzo wartościowe nie tylko dla naszej firmy, ale także dla naszych klientów i dla wszystkich, którzy chcą świadomie kreować przestrzeń, w której żyją – komentuje pomysł wydania książki Małgorzata Bernady z VOX. 

W książce znaleźć można też reportaże zdjęciowe z wizyt w domach bohaterów. Opublikowane materiały posegregowano na działy: Demokracja, Ekosystem, Mikrokosmos, Sensual, Supernormal i Pracownia. 

Nasze obserwacje potwierdziły, że nie da się sformułować jednej definicji pięknego i szczęśliwego miejsca do życia. Utwierdziły nas również w przekonaniu, że często, w obawie przed popełnieniem wnętrzarskiej gafy, kierujemy się sugestiami znajomych albo wytycznymi dla konkretnego stylu, np. scandi czy glamour. Wybory dokonywane w takim trybie rzadko odpowiadają naszym realnym potrzebom. Dlatego w wydawnictwie „W DOMU” zachęcamy do uważności na to, co naprawdę nam służy. Chcemy, aby treści zawarte w naszej książce dodawały odwagi we wprowadzaniu domowych zmian, a przede wszystkim, by zachęcały do zadawania sobie pytań o to jak chcę żyć i jak otoczenie wpływa na jakość mojego życia – podkreśla Julita Mańczak, PR Manager VOX. 

Książka „W DOMU” dostępna jest w sześciu wersjach. Różnią się obwolutą. Książka jest dostępna w salonach VOX w całej Polsce oraz na vox.pl. Możecie też zdobyć ją w także w naszym sklepie na www.sklep.whitemad.pl – kupując wszystkie numery whiteMAD w promocyjnej cenie otrzymacie książkę „W Domu” w zestawie. Książkę otrzyma pierwszych 15 osób, które skorzystają z oferty tutaj.

źródło: materiały prasowe