TOMMY HILFIGER i eksperymentalny pokaz „Tommynow” w Los Angeles

TOMMYNOW dalej toruje drogę do demokratyzacji mody, poszerzając granice idei bezpośredniości “See Now, Buy Now” poprzez eksperymentalny pokaz mody na legendarnej plaży Venice Beach w Los Angeles. Na wybiegu pojawiły się ubrania z drugiej kolekcji “TommyXGigi”. Przy jej tworzeniu udział brała supermodelka Gigi Hadid, która była jednocześnie gościem honorowym pokazu.

W środę, ósmego lutego 2017 r., w “TOMMYLAND” zaprezentowano drugi pokaz TOMMYNOW celebrujący połączenie mody z kalifornijską sceną muzyczną i kreatywnością, “TOMMYLAND” to jedyny w swoim rodzaju festiwal mody z Zachodniego Wybrzeża, z zachodem słońca nad Venice Beach w tle.

TOMMYNOW krzewi poczucie przynależności, celebruje popkulturę i łączy naszych konsumentów z całego świata w sposób autentyczny, spersonalizowany i silny – powiedział Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger to pierwsza marka, która w ramach e-commerce wykorzystała na wybiegu technikę rozpoznawania obrazów w 3D, pozwalającą łatwo i szybko kupować wszystko, co pojawi się na pokazie TOMMYNOW. Klienci marki mogli użyć specjalnej aplikacji “TOMMYLAND” SNAP:SHOP zaprojektowanej razem z jednym z najlepszych deweloperów. Poza SNAP:SHOP, ubrania prosto z pokazu Wiosna 2017 udostępniono również poprzez globalne kanały sprzedażowe marki – hurtowe jak i detaliczne – na tommy.com, w mediach społecznościowych, podczas transmisji na żywo, oraz poprzez interaktywnego „bota” sprzedażowego TMY.GRL.

Wydarzenie TOMMYNOW zgromadziło ponad 3 tysiące gości, w tym 2 tysiące klientów i tysiąc przedstawicieli prasy, kupców, gości VIP i branżowych influencerów. Czerpiąc inspirację z festiwali, które celebrują kreatywność i otwartość, takich jak Coachella i Burning Man, w “TOMMYLAND” pojawiły się murale graffiti, instalacje świetlne, przejażdżki, i występy lokalnych rolkarzy, artystów operujących ogniem i akrobatów. W “TOMMYLAND” znalazł się również butik pop-up z kolekcją TommyXGigi, sklep z kolekcją Tommy Hilfiger vintage, którego kuratorem jest Frankie Collective, i cały szereg eklektycznych stoisk, które razem zbudowały atmosferę współtworzenia w kolekcji na Wiosnę 2017. Goście mieli też okazję delektować się prawdziwą kuchnią festiwalową, dostępną w najlepszych foodtruckach Los Angeles wybranych przez Smorgasboard.