Karina Wiciak, architektka z polskiej pracowni WamHouse niejednokrotnie gościła na naszym portalu. Opisywaliśmy między innymi nowoczesny dom z trawą na dachu inspirowany polską wsią, o którym przeczytacie TUTAJ, a także minimalistyczny dom wyglądający, jak skała z betonu (TUTAJ). Tym razem Polka zaprezentowała kolekcje domów, które inspirowane były logami znanych marek.

Najnowsza seria projektów budynków, która wyszła spod ręki Kariny Wiciak składa się z czterech minimalistycznych budynków. Każdy z nich łączy wspólna cecha – inspiracją do ich stworzenia były logotypy znanych marek. Karina postanowiła zmodyfikować znane wszystkim logotypy na trójwymiarowe bryły, które mogą pełnić funkcję zarówno mieszkalną, jak i biurową.

Pierwszy z domów, Trihouse składa się z trzech poprzecznych pasów wykonanych z betonu, które zostały od siebie oddzielone za pomocą przeszkleń. Jest to największy budynek w zestawieniu, a jego powierzchnia wynosi 560 metrów kwadratowych. Drugi dom nazwany CrossHouse był inspirowany logiem koncernu samochodowego Chverolet. Jego nazwa wynika z kształtu krzyża, który jest wyraźnie zarysowany w bryle budynku. Powierzchnia CrossHouse wyniosła 245 metrów kwadratowych. Trzeci dom, RhombHouse otrzymał kształt rombu, który przywodzi na myśl logo marki Renault. Metraż budynku wyniósł 270 metrów kwadratowych. Ostatnim projekt nawiązuje do logo Mitsubishi Motors z charakterystyczną piramidą składającą się z trzech trójkątów. Metraż domu nazwanego PyraHouse wyniósł 320 metrów kwadratowych.