Nowa sesja NAGO to zapowiedź zmian, które marka planuje wprowadzić w nadchodzącym roku. Poszerzenie rozmiarówki, nowe kategorie produktowe oraz większa różnorodność typów urody i sylwetek modelek biorących udział w sesjach zdjęciowych – to wyzwania, które marka stawia przed sobą na najbliższe miesiące. Jednocześnie polska marka NAGO namawia kobiety do akceptacji swojego wyglądu, a także rezygnacji z nierealnych wymagań wobec własnego ciała.
“Od pierwszego dropu stawialiśmy na uniwersalność kolekcji NAGO. Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich. Dostajemy wiele komentarzy od klientek – czasami nasze ubrania nie są dopasowane do ich sylwetek. Dlatego w tym roku jednym z naszych wyzwań będzie ulepszenie i poszerzenie dotychczasowej rozmiarówki – zależy nam, żeby jeszcze więcej kobiet czuło się dobrze w naszych projektach.” - mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.
Do najnowszej sesji zaproszono modelki w różnym wieku (od 22 do 57 lat), różnych rozmiarach (XS, S, M, L) oraz typach sylwetki. Stylizacje grupowych zdjęć ograniczono do minimum, podobnie jak makijaż i fryzury. Wszystko po to, by podkreślić różnice pomiędzy dziewczynami i wyeksponować ich naturalny urok.
Główną wartością marki jest zrównoważony rozwój i ekologiczne wykorzystanie zasobów. NAGO tworzy kolekcje z naturalnych, certyfikowanych materiałów, zwracając uwagę na jakość i praktyczność projektowanych ubrań. Dlatego promocja zdrowego podejścia do własnego ciała jest naturalnym przedłużeniem wartości marki.
W noworocznej kampanii znalazły się zdjęcia grupowe oraz indywidualne. Większość dziewczyn, które wzięły udział w sesji, nie są profesjonalnymi modelkami, a pozowanie dla NAGO było ich pierwszym doświadczeniem przed aparatem. Zdjęcia zostały wykonane przez Karolinę Wilczyńską.
Zobacz również: Edytorial | Moda | Fotografia |
Polska marka NAGO