Polska marka NAGO wprowadza do sprzedaży pierwsze produkty dla mężczyzn

Polska marka NAGO właśnie wprowadziła do sprzedaży pierwsze produkty dla mężczyzn. Głównym celem marki jest tworzenie wysokiej jakości ubrań, które będą stanowić podstawę garderoby przez lata. Dlatego w skład nowej linii wchodzą na razie dwa starannie dopracowane T-shirty – slim i classic. Oba modele są dostępne w czerni i bieli. Ubrania zostały wykonane z certyfikowanej bawełny organicznej.

„Od początku chcieliśmy projektować rzeczy dla chłopaków, ale zawsze brakowało nam czasu. Stwierdziliśmy, że teraz jest odpowiedni moment. Zostaliśmy zmobilizowani przez nasze klientki, które bardzo chciały kupić u nas coś dla swoich przyjaciół, chłopaków, mężów, ojców, synów oraz przez samych mężczyzn, którzy ciągle nas pytali, kiedy pojawi się coś dla nich. Zaczynamy od tego, co jest w centrum męskiej szafy, czyli prostego i najbardziej istotnego elementu – T-shirtu.” – mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.

Z okazji premiery męskich modeli powstała sesja zdjęciowa, wykonana przez Karola Grygoruka. Do sesji zaproszono wyjątkowych gości, reprezentujących różny wiek, osobowość, płeć i zainteresowania. Za każdym z uczestników sesji stoi inna historia, pasja i właśnie ten aspekt wyeksponowano na zdjęciach. Wśród modeli i modelek znaleźli się m.in. aktywiści, graficy, muzycy, producenci – ludzie funkcjonujący na różnych polach zawodowych, którzy inspirują do twórczego działania. Każde zdjęcie zostało opatrzone krótkim opisem, dzięki czemu można bliżej poznać każdego z bohaterów sesji.

Do czarno-białych fotografii modele i modelki pozowali w T-shirtach, na których bazuje męska linia NAGO. Stylizację ograniczono do minimum – to praktyczne basici, które sprawdzą się w każdej sytuacji, a główną rolę gra tu jakość. Ubrania będzie można kupić na stronie Nago.com.

O marce:

NAGO swoim działaniem rzuca wyzwanie branży odzieżowej. Ubrania marki szyte są w Polsce z certyfikowanych, wysokiej jakości materiałów, takich jak bawełna organiczna, cupro, TENCEL​™ i ​EcoVero™, które są nie tylko przyjazne dla skóry, ale też środowiska. Proces produkcji jest ściśle kontrolowany i przebiega w zgodzie z zasadami sprawiedliwego handlu. Tworząc kolekcje NAGO zwraca uwagę na jakość i praktyczność ubrań, dzięki czemu można się nimi cieszyć przez lata.

Zobacz również: Moda | Edytorial | Fotografia |Fotografia 

Polska marka NAGO

Zdjęcia: Karol Grygoruk
Modele i modelki: Józef Czarnocki, Benjamin Diamouténé, Jędrzej Dudek, Arman Galstyan, Agata Grabowska, Łukasz Horbów, Karol Jaworski, Konrad Krocin, Karl Nesser, Adam Stasiak, Marek Stuczyński, Szymon Walasek, Maciek Wereszczyński, Gabriel Wołoszyn, Weronika Wood, Leopold Żurawski, MUA&Hair: Zuza Siwek

Produkcja: NAGO
Sprzęt foto: Leica camera Poland