Marka Elementy prezentuje nową identyfikację – nowoczesną, autentyczną i spójna z DNA marki. Wyróżniającą się prostotą form, łączącą dwa oblicza – klasyczną elegancję z nowoczesną swobodą.
Marka Elementy w nowej odsłonie wizualnej inspiruje się jesienią jako czasem kontrastów i przemian. Jest to symbol powolnej ewolucji, kroku na przód, który uzupełnia wartości leżące u podstaw marki. Elementy zachowują swoje DNA, jednocześnie odświeżając formę logotypu, by jeszcze lepiej wyrazić autentyczność, jakość i świadome podejście do mody.
To nie tylko zmiana wizualna – to połączenie prostoty z ekspresją, które dowodzi, że klasyka i nowoczesność mogą współistnieć w pełnej harmonii. Ewolucja zachodzi w duchu dbałości o detale oraz trosce o jakość i trwałość.
Nowej odsłonie wizualnej towarzyszy kampania podkreślająca dwa równorzędne oblicza marki. Z jednej strony – codzienną prostotę i klasyczną elegancję, które od zawsze stanowią istotę marki. Z drugiej – świeżość, odwagę i otwartość na trendy, wyrażające współczesność w sposób intuicyjny i ekspresyjny.

Spot kampanijny łączy te dwa światy i ukazuje historię o marce, która stale się rozwija, jednocześnie pozostając wierną pierwotnym ideałom i autentyczności.
Następstwem zmian jest kolekcja jesienno-zimowa, która jest odzwierciedleniem zmian. Elementy prezentują propozycje dla niej i dla niego, ponadczasowe formy i wysoką jakość wykonania, a to wszystko z zachowaniem nowoczesnego stylu.
W kolekcji znalazły się wełniane płaszcze, kaszmirowe i merino swetry oraz akcesoria: czapki, szaliki, balaklawy. Kolekcja ma towarzyszyć codziennemu życiu przez wiele sezonów.
Zdjęcia: Marta Surovy
Film: Zuzana Trykowa
ELEMENTY Head of design: Basia Oramus
Modelka: Adrianna Zajdler
Włosy i makijaż: Kama Jankowska
Stylizacje: Ellie Łazarczyk
Produkcja: Feed Me Lab.
Współpraca kreatywna: Feed Me Lab & Maciej Czarnecki
Zobacz również: Kolekcja | Moda | Edytorial | Kurtka | Fotografia
























