Pstrokaty szyld przeszedł metamorfozę. Oto Modystka w Gdyni

Sklep Modystka znajduje się w Gdyni przy ulicy Kilińskiego 8. Niedawno lokal przeszedł wizualną metamorfozę. Zmiany były możliwie dzięki działaniom Traffic Design.

Ma oszczędną formę i nawiązuje do tradycji. Nową identyfikację wizualna sklepu Modystka w Gdyni zaprojektował Patryk Skoczylas, absolwent ASP w Łodzi. Zmiany przeprowadzili członkowie stowarzyszenia Traffic Design.

To kolejna metamorfoza w publicznej przestrzeni, którą przeprowadził Traffic Design. Inne ich realizacje znajdziecie klikając TUTAJ. Najnowszą metamorfozę przeszedł sklep przy ulicy Kilińskiego 8, który ma rzemieślnicze tradycje. Ten element był punktem wyjścia w pracy projektowej nad nowym szyldem.

Nowa nazwa sklepu nie jest dziełem przypadku. Nazwa “modystka” oznacza kobietę zajmującą się wyrobem i sprzedażą kapeluszy damskich. Nazwa idealnie pasuje więc do profilu działalności sklepu.

Projekt zmian przygotował Patryk Skoczylas, który wykonał je w ramach swojej pracy magisterskiej na Wydziale Sztuk Pięknych ASP w Łodzi. Co ważne, zmieniła się też elewacja ścian wokół sklepu – to oryginalny kolor kamienicy sprzed lat.


Re:design objął nie tylko szyld i witrynę, ale także całą identyfikację wizualną zakładu łącznie z logotypem, wizytówkami i papierem pakowym. Nad realizacją czuwało Biuro Konserwatora Zabytków w Gdyni, dzięki któremu całemu parterowi budynku przywrócono oryginalny kolor. Na jego życzenie zachowano w stanie nieruszonym obszar z pionowym ryflowaniem – opisuje projekt stowarzyszenie Traffic Design.

Parterem Traffic Design przy realizacji projektu było miasto Gdynia. Projektanci współpracowali też z producentem farb Flügger oraz pracownią Mapalu.

fot. Rafał Kołsut, źródło: Traffic Design, UM Gdynia

Czytaj też: Metamorfoza | Gdynia | Witryna sklepowa | Identyfikacja wizualna | whiteMAD na Instagramie