Puma i Outlaw Moscow – kolekcja, która promuje ideę różnorodności

PUMA w sezonie Jesień-Zima 2018 różnicuje kolekcję Select tworząc kolaborację ze wschodzącą modową marką Outlaw Moscow (a.k.a AYTΛO). Zrodzony na ulicach rosyjskiej stolicy brand, założony został w 2014 roku przez duet projektantów Maxima Bashkaev oraz Dilyara Minrakhmanova.

Debiutancka kolekcja PUMY x Outlaw Moscow kryje w sobie ogromne pokłady inspiracji. Jest połączeniem streetwearu z modą prosto z wybiegów, niechlujstwa z luksusem. Składa się z charakterystycznych, rosyjskich elementów: minimalistycznego brandingu, w którym PUMA jest tłumaczona na cyrylicę – ПYMA, wraz ze znanym moskiewskim logo AYTΛO- fonetycznym tłumaczeniem słowa „Outlaw”. Surowy design zmiksowany z eleganckimi, kwiatowymi wzorami, rodem z ilustrowanych, rosyjskich książek oraz mocne kolory inspirowane dziedzictwem awangardowej sztuki, tworzą kolekcję złożoną i porwokacyjną, obok której nie sposób przejść obojętnie.

W kolekcji prócz butów i odzieży są akcesoria ozdobione tradycyjnym, rosyjskim, kwiatowym printem i haftami. Jasne odcienie oraz nieoczekiwane połączenia materiałów, tworzą spójny obraz kolekcji inspirowanej narodowymi motywami. Po pierwszych produktach, które trafią do sprzedaży możemy oczekiwać celebracji bogactwa rosyjskiej kultury, w samym sercu Moskwy, gdzie tego lata odbywać się będą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Kluczowe modele butów to między innymi: Trailfox Graphic O. Moscow – lifestyle’owy odpowiednik trekkingowych butów biegowych. Ta wersja charatkeryzuje się czarną skórą najwyższej jakości, haftowaną w tradycyjny, rosyjski, kwiatowy wzór znajdujący się z boku buta. W kontraście do eleganckiego printu, model ten wykończony został ciężkimi detalami oraz mocną, gumową podeszwą zainspirowaną pociągiem. Wersja biała zawiera gumowe panele po zewnętrznej stronie, oraz pikowaną skórę od wewnętrznej strony buta. Avid Zip Graphic O. Moscow kontynuuje tą samą linię kolorystyczną i wzorniczą. Model w czarnej kolorystyce ma nieco wyżej wyciętą i podniesioną sylwetkę, tkaną w ludowy, rosyjski wzór, żakardową cholewkę, a wykończono go dużym, gumowym zamkiem na przedzie.

Czołowym elementem kolekcji jest Kimono PUMA x O.MOSCOW, na którym kontynuowany jest kwiatowy wzór. Ma luźny, przedłużony krój, zaakcentowane logo PUMA oraz tekst „Made in Russia” napisany cyrylicą. Spójny z całą kolekcją jest również Bomber PUMA x O.MOSCOW z rosyjską, kwiatową grafiką oraz delikatnym napisem AYTO na klatce piersiowej.

W hołdzie piłce nożnej, w kolekcji pojawi się również dzianinowy, fanowski szal PUMA x O.MOSCOW, z napisem PUMA x AYTΛO po obu stronach. Uzupełnieniem kolekcji jest plecak, czapka oraz czapka beanie, wszystkie z charakterystycznym, haftowanym logo AYTΛO.

PUMA oraz Outlaw Moscow | AYTΛO wspólnie rozpowszechniają ideę szacunku dla różnorodności, dzięki kolekcji zaprojektowanej w Rosji, a sfotografowanej w Południowej Afryce. Prapremiera pierwszego “dropu” będzie miała miejsce już 6 lipca na Outlaw.ru, a 14 lipca na całym świecie w czołowych sneaker shopach oraz na PUMA.com. W Polsce kolekcja będzie dostępna w Vitkacu oraz Warsaw Sneaker Store.