PUMA podejmuje współpracę z outdoorową marką HELLY HANSEN, nawiązując w swojej kolekcji do lat 90. Najnowsza linia ubrań, butów i dodatków stanowi idealne połączenie dziedzictwa sportowo-modowego PUMY oraz wysoko rozwiniętych technologii, z których słynie norweska marka. 

Firma HELLY HANSEN powstała ponad 140 lat temu w Norwegii, od początku słynąc z nietypowych zastosowań w produkcji wodoodpornej odzieży dla żeglarzy. Na przestrzeni lat technologie, które stosował Helly Hansen ewoluowały, dzięki czemu zaufali jej najwięksi sportowcy związani z narciarstwem, żeglugą oraz wspinaczką górską. Kładąc nacisk na unikalny styl produktów, marka zyskała miano nie tylko outodroowej, ale także modowej, znajdując swoje miejsce w szafach wielbicieli streetwearu. 

Czerpiąc inspiracje z niezmiennie modnej ery lat 90., marki wprowadzają wszystko co z niej najlepsze do wieloaspektowej kolekcji. Na model buta Nitefox naniesiono pasek formstrip z tworzywa TPU, zygzakowate szwy oraz wykorzystano okrągłe sznurowadła i sznurek bungee. Z kolei model Trailfox MTS ozdobiono poliestrową taśmą i detalami z nubuku. Pojawia się tu także tradycyjna nylonowa i zamszowa cholewka oraz siateczkowy język z żakardową taśmą. Kolekcja oferuje także sylwetkę LQD Cell Omega zdobiony logo obu marek.

Pośród ubrań znajdziemy dwustronne kurtki z wodoodpornej tkaniny chroniącej przed wiatrem i wilgocią. Dodatkowo w kolekcji pojawiają się kamizelki, bluzy z kapturem, spodnie ocieplane polarem oraz t-shirty. Nie zabraknie również akcesoriów – modne czapki rybackie oraz torebki nerki idealnie uzupełnią stylizacje.

Kolekcja pojawi się w sprzedaży 26 września na oficjalnej stronie PUMA.COM oraz w krakowskim SneakerStudio.