Koszykówka to dyscyplina, która dawno już wyszła poza ramy boiska, wkraczając na stałe do świata mody ulicznej. Sportowa marka PUMA wskrzesza koszykarski styl z lat 80., wprowadzając najnowszą odsłonę modelu Slipstream. Premierze towarzyszy lokalna kampania z udziałem Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w wizualną podróż do przeszłości.
Video opowiada historię dwóch braci – nieustraszonych miłośników podróży w czasie oraz koszykówki – którzy nie boją się odkrywać nieznanego, zgodnie z duchem globalnej kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored”. W spocie przenoszą się do owianego legendą meczu z 1964 roku, w którym polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA. To wyjątkowe wydarzenie na stałe wpisało się w karty historii polskiej koszykówki.
Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipka” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3×3.
Początki butów Slipstream sięgają 1987 roku, kiedy pojawiły się jako następca kultowego modelu koszykarskiego SKY LX. Prezentowany jako but zaprojektowany dla poważnych graczy, zgodnie z ówczesnymi trendami, Slipstream był pionierem w zakresie innowacyjnych materiałów z elementami ozdobnymi, takimi jak: sztuczna skóra węża czy sztuczne futro.
35 lat po premierze, PUMA przedstawia odświeżony wygląd Slipstream w różnych odsłonach kolorystycznych. Nowa wersja łączy koszykarskie DNA z nowoczesnym stylem. Konstrukcja buta ma nowatorski charakter dzięki wyprofilowanej podeszwie środkowej oraz dodatkowym nakładkom na cholewce.
Model PUMA Slipstream dostępny jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.
Zobacz również: Edytorial | Buty | Kolekcja | Edytorial