To nowy rozdział w historii firmy. Marka Globalo postanowiła odświeżyć swój wizerunek i opracowała nową identyfikację wizualną. Rebranding sprawił, że logo firmy zyskało minimalistyczne oblicze, a nowe hasło „Home Harmony” ma idealnie oddawać filozofię marki. Procesowi zmiany towarzyszą nowe okapy, których design wpisuje się we wnętrzarskie trendy. Pod ich obudową kryje się jednak nowoczesna technologia.
Nowa identyfikacja wizualna Globalo oddaje wartości i wizję przyświecającą marce. Zainspirowani harmonią natury postanowili odzwierciedlić pasję do tworzenia przestrzeni, w których design i technologia współtworzą atmosferę piękna i funkcjonalności. Marka ze swoimi produktami chce zagościć w polskich domach i mieszkaniach i stać się częścią życia mieszkańców.
Inspiracją do powstania nowej identyfikacji wizualnej był złoty podział oraz ciąg Fibonacciego. To właśnie odwieczne zasady porządku i proporcji obecnych w naturze, sztuce i architekturze stały się punktem wyjścia dla nowego logo.
Złoty podział, znany również jako boska proporcja, o współczynniku 1,618, budzi podświadome poczucie piękna i harmonii. Ciąg Fibonacciego, w którym każda kolejna liczba jest sumą dwóch poprzednich, pozwolił na stworzenie idealnie zrównoważonej siatki geometrycznej, która nadaje logo unikalną harmonię – informuje marka w wydanym komunikacie.
Logo składa się z prostego napisu „globalo” z małych liter. Opracowana typografia ma być manifestem filozofii Globalo, która kładzie nacisk na dbałość o detale i umiejętność przekształcenia idei w namacalne formy. Logo wyróżniają zaokrąglone kształty i łagodne linie, które symbolizują globalny zasięg marki. Co więcej, ważnym elementem nowej identyfikacji wizualnej stał się sygnet, który przywołuje na myśl stół. Stół jest jednym z najważniejszych mebli w każdym domu. Wokół niego gromadzą się domownicy na wspólnych posiłkach, pielęgnują relacje i bliskość. Przy stole splatają się codzienne przeżycia i emocje, snujemy plany na przyszłość, prowadzimy dyskusje na przeróżne tematy. Jednym słowem bliskość. Również sygnet marki Globalo powstał w oparciu o ciąg Fibonacciego. Układ okręgów symbolizuje krzesła ustawione wokół stołu i kwiat – znak jedności i nieskończonego potencjału.
Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło „Home Harmony”. Angielski zwrot tłumaczony jako domowa harmonia, stanowi esencję tego, czym jest Globalo oraz tworzący markę ludzie.
To więcej niż słowa – to idea, która przenika każdy aspekt naszej działalności. Harmonia, którą chcemy oferować, to połączenie ludzi, przestrzeni i technologii w spójnej, inspirującej całości. Wierzymy, że dom jest miejscem, gdzie piękno i funkcjonalność powinny współistnieć w doskonałej równowadze. „Home Harmony” to nasze zobowiązanie, by tworzyć rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na potrzeby współczesnego życia, ale także wzbogacają codzienne chwile, wprowadzając spokój, elegancję i ponadczasowy styl do każdego domu – dodaje marka.
Niedawno marka Globalo wzbogaciła swoje portfolio o nowe okapy. To kolekcja Harmony, która składa się z serii okapów łączących nowoczesne technologie z naturą. Zaprojektowane okapy wyróżniają się kolorami inspirowanymi naturą: brick, sage, ivory i cashmere. To ponadczasowe odcienie, które wprowadzają elegancję do kuchni. Ciepłe odcienie idealnie pasują do nowoczesnych i minimalistycznych wnętrz, jak i stylu mid century modern czy bardziej klasycznych aranżacji.
Więcej o nowych okapach Globalo i kolekcji Harmony przeczytasz na oficjalnej stronie TUTAJ.
źródło: materiały prasowe
Czytaj też: Identyfikacja wizualna | Wnętrza | Kuchnia | Technologia | Minimalizm | whiteMAD na Instagramie
Artykuł sponsorowany.