Ruszył plebiscyt must have 2022. Zgłoś swój projekt!

Trwa nabór zgłoszeń do plebiscytu must have 2022, który organizowany jest przy Łódź Design Festival. W tym roku do grona Rady Ekspertów dołączył Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu whiteMAD.

Udział w plebiscycie must have 2022 jest bezpłatny. Zgłoszenia można przesyłać do 1 marca 2022 roku do godziny 9. Plebiscyt organizowany jest od 2011 roku, organizowany jest po to, by promować najlepsze przykłady polskiego designu. Wyróżnieni producenci otrzymują specjalny znak jakości, którym mogą posługiwać się na całym świecie.

Formularz zgłoszeniowy znajdziecie klikając TUTAJ.

W tegorocznej edycji wydarzenia organizatorzy będą zwracać szczególną uwagę na produkty, które odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów – nadają się do domowego biura, są wrażliwe społecznie i powstały w trosce o środowisko. Jeśli podczas ich produkcji nie powstają zbędne odpady to warto podkreślić ten fakt!

Własnych nominacji dokonują też członkowie Rady Ekspertów, do którego grona w tym roku dołączyły nowe osoby. Głównym zadaniem Rady jest ostateczna ocena wszystkich zgłoszeń.

fot. Aleksandra Pawłowska

Plebiscyt must have to najlepsza okazja, by poznać nowinki polskiego designu. Liczę na to, że zgłoszone projekty będą wyznaczać trendy na rynku, a ekologiczny aspekt w ich produkcji stanie się standardem – powiedział Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu whiteMAD i członek Rady Ekspertów must have 2022.

W sumie w tym roku zgłoszenia analizować będą: Diana Nachiło, Hania Rydlewska, Monka Pągowska i Tomasz Pągowski, Agata Szydłowska Szymon Hanczar, Kamil Białas, Anna Gruzewska, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Dominika Olszyna, Magda Swic i Paweł Rafa, Agnieszka Polkowska, Michal Mazur, Iwona Ławecka-Marczewska, Zbigniew Maćków, Katarzyna Księżopolska i Michał Piernikowski.

Wystawa “TRN” Pani Jurek i plebiscytu must have na Rynku Włókniarek Łódzkich w Manufakturze w 2021 r. – oprowadzanie kuratorskie dla dziennikarzy, fot. Aleksandra Pawłowska

Projekty można zgłaszać w kilku kategoriach: meble, moda (ubiór, biżuteria, akcesoria), wyposażenie (oświetlenie, akcesoria), budownictwo i akcesoria, ogród, elektronika, sport i rekreacja, dziecko, zdrowie i uroda, hobby, rozrywka, edukacja, usługi.

Formularz zgłoszeniowy jest intuicyjny. Akceptowane będą zgłoszenia, w których producent, projektant lub grupa projektowa pochodzi z Polski i prowadzi regularną sprzedaż. Plebiscyt składa się z dwóch etapów. W pierwszym wybranych zostanie około 70 finalistów, natomiast drugim etapem jest wystawa must have 2022, która powstanie przy 16. edycji Łódź Design Festival.

Czytaj też: Ceramika | Ciekawostki | Łódź | Recykling | Ekologia | whiteMAD na Instagramie

źródło: Łódź Design Festival