SELFLOVE – walentynkowa kampania marki ANIA KRUK

Marka ANIA KRUK rusza z kampanią #selflove, której celem jest przypomnienie o sile miłości i o tym, że warto zakochać się… w sobie samym. Mocna strona projektu to przede wszystkim ludzie w niego zaangażowani – to nie modele zatrudnieni do odgrywania ról. Przeciwnie – to autentyczne osoby, które od lat wspierają markę i noszą jej produkty.

Każdy „model” kampanii #selflove mógł ubrać się tak, by najlepiej oddać swój unikalny styl, a dodatki biżuteryjne zostały indywidualnie dopasowane. To już kolejny casting, który odbył się za pośrednictwem Instagrama. Marka ANIA KRUK od lat chce być blisko swoich obserwatorów, wspierać ich i tworzyć oryginalną i kolorową społeczność. Jej siłą są przyświecające marce idee – bycie blisko, podkreślanie swojej wyjątkowości i wiara w siebie. W ten sposób marka podkreśla, jak ważne jest bycie w harmonii ze sobą.


W kampanii udział wzięły cztery silne osobowości – Julka – studentka dziennikarstwa kochająca muzykę i surfing, Sinoa – tancerz_ka i model_ka o wyrazistym i oryginalnym stylu, Agnes – właściciela marki modowej i zaangażowana mama oraz Greta – fanka tatuaży i pasjonatka kultury techno.

Najważniejszym i mocno podkreślonym elementem kampanii jest miłość do siebie (#selflove). Za pośrednictwem kampanii i przy wykorzystaniu wielu kanałów, marka ANIA KRUK zdaje się mówić: pokaż swoje wewnętrzne piękno, bądź swoim najlepszym przyjacielem- JESTEŚ WYJĄTKOWY, nie poddawaj się rutynie i schematom, przy okazji podkreślając różnorodność swoich obserwatorów i klientów.

Wszyscy jesteśmy różni, ale może łączyć nas MIŁOŚĆ. Najlepszy prezent jaki możesz sobie sprawić to #selflove.

Źródło: materiał prasowy marki ANIA KRUK

Zobacz również: Biżuteria | Moda | Fotografia