Kolekcja wiosna/lato 2016 otwiera czwarty rok działalności SheMore na rynku branży modowej. W tym sezonie pokazuje ona świat pełen możliwości i mnogości form.

Często proste, nieskomplikowane, a niekiedy zniekształcone, przejaskrawione. Jak codzienne życie, w którym każdy dzień przybiera inny kształt.

To, co włożymy na siebie tworzy pewien obraz. Przy asymetrycznych modelach, ostrych kolorach będzie on przerysowany, podkreśli siłę i odwagę. Przy wyborze skromnych, monochromatycznych form, ujednolici wizerunek. To my sami tworzymy architekturę, a ona właśnie stała się inspiracją tej kolekcji.

Marka postawiła na odwagę i po raz pierwszy wprowadza nadruki. Celem nowej odsłony jest podkreślenie kobiecości subtelnie, lecz zauważalnie. Idealnie wyeksponowała to w stylizacjach i koncepcji  wizerunkowej  Magdalena Lasocińska, stylistka współpracująca od lat z marką SheMore. W sezonie S/S 2016 kobieta SheMore chce poczuć zadowolenie i radość z noszonych przez siebie ubrań, a marka daje jej tą możliwość.  Zdjęcia do kolekcji zrealizował Adam Słowikowski, który wprowadził świeżość i jasny przekaz marki.