SISTERHOOD, czyli wielowymiarowy projekt Answear.LAB. Czym jest siostrzeństwo i dlaczego jest tak ważne?

Masz dość rywalizacji z innymi kobietami? Nie jesteś w tym osamotniona. Pora połączyć siły i zmienić na lepsze swoje życie, a także udoskonalić świat, który nas otacza. Zamiast walczyć ze sobą na różnych płaszczyznach, kobiety mogą wzajemnie motywować się do tego, by osiągać ważne cele i realizować swoje marzenia. SISTERHOOD to wielowymiarowy projekt marki Answear.LAB. przybliżający ideę siostrzeństwa. Dowiedz się więcej, czym jest kobiece braterstwo!

Na czym polega idea SISTERHOOD?

Bez siostrzeństwa nie ma feminizmu. Idąc ramię w ramię, kobiety mogą wiele zdziałać, bo odrzucają rywalizację, która tak naprawdę tylko je osłabia. Zamiast tracić swoją energię i czas na konkurowanie ze sobą, warto sprzeciwić się patriarchalnej kulturze. Jednocząc siły, można zdziałać dużo więcej. Przestańmy oceniać siebie nawzajem i zamiast tego wspierajmy się, unikając kategoryzowania i krytykowania. Kobieca solidarność to nie mit! Relacje między kobietami zbudowane na szacunku i empatii są tym, do czego warto dążyć z wielu powodów.

sisterhood


Nowa limitowana kolekcja Answear.LAB

Answear.LAB, czyli marka własna Answear, jest znana ze swojej współpracy z artystkami i artystami zaangażowanymi społecznie, śmiało wyrażającymi swoje poglądy. Kampanie Answear.LAB są wielowymiarowe i wyróżniają się pod wieloma względami, a SISTERHOOD jest tego doskonałym przykładem. Trzeba wiedzieć, że w tworzeniu T-shirtów z kolekcji swój udział miała polska artystka Ania Glik, która przygotowała specjalne kolaże ze sloganami wyrażającymi siłę siostrzeństwa. Inną artystką zaangażowaną do współpracy przy kolekcji SISTERHOOD była Natalia Przybysz. Piosenkarka specjalnie napisała i skomponowała singiel „Siostrzeństwo”, opowiadający o mocy kobiecego wsparcia. Nie ulega wątpliwości, że odzież, obuwie i akcesoria, które można znaleźć na stronie https://answear.com/s/answear-lab-sisterhood, to coś więcej niż modny design! Idea siostrzeństwa dotyczy każdej sfery życia, a Answear udowadnia, że moda w połączeniu ze sztuką mogą wzniecić iskrę będącą początkiem ważnych zmian.

sisterhood
sisterhood

“Wierzymy, że idea siostrzeństwa ma pozytywny wpływ na każdy aspekt naszego życia, dlatego znajduje ona swoje odzwierciedlenie w naszym wielowymiarowym projekcie. Chcemy wykraczać daleko poza świat mody, łącząc się z muzyką i sztuką, które podobnie jak Answear.LAB, stają się nośnikiem ważnej idei. W ten sposób, zwracamy uwagę na to, że wzajemna solidarność, czerpanie ze swojej wiedzy i doświadczenia, bycie razem w różnych sytuacjach i okolicznościach, to aspekty, które powinny być fundamentem relacji kobiet. Bo tylko razem możemy więcej.” – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki Answear.LAB.

sisterhood

SISTERHOOD – ten design ma moc!

Kolekcja SISTERHOOD to wiele wyraźnych odniesień oraz ukrytych symboli, które nawiązują do siostrzeństwa. Flagową barwą kolekcji jest róż, kojarzący się z bezwarunkową miłością, nadzieją i zrozumieniem, jednocześnie jest to kolor intymności. Mało tego, róż to romantyzm. Nic dziwnego, że różowy kolor szczególnie zauroczył feministyczną projektantkę Elsę Schiaparelli. Warto wiedzieć, że to właśnie jej projekty zainspirowały zespół Answear.LAB. Co ważne, w kolekcji SISTERHOOD dominuje wyrazisty, energetyczny odcień różowego koloru. Kolekcja ma różne oblicza, dlatego, oprócz różowych garniturów czy satynowych sukienek, pojawiły się również srebrne, futurystyczne bomberki, topy i spódnice oraz świetliste aplikacje na ubraniach z denimu. Kolekcja SISTERHOOD to także błękit, zarówno symbol kontestacji,  jak i odcień odnoszący się do sfery marzeń, które łatwiej zrealizować, gdy ma się wsparcie!

sisterhood

Marka Answear.LAB swoją opowieść o feminizmie rozpoczęła już w 2020 roku. Dołączyła już do kilku inicjatyw, które mają na celu wsparcie kobiet w Polsce i na całym świecie. Wielowymiarowy projekt SISTERHOOD to kolejny imponujący krok ku lepszej przyszłości dla nas wszystkich!

Artykuł sponsorowany

sisterhood