“Sheng Nu” w tłumaczeniu z języka chińskiego oznacza „resztki kobiety”. Dowiadujemy się tego od Li yu Xuan, 33-letniej Chinki. Tak zaczyna się film produkcji Prestige Skincare SK-II, pokazujący problem młodych, niezamężnych kobiet w Chinach.

Premierę filmu „Ślubny market” poprzedziła globalna kampania społeczna #changedestiny, która ma inspirować, motywować i wspierać kobiety chcące same decydować o swoim losie i życiu. #changedestiny krytykuje stawianie przez społeczeństwo barier i narzucanie sposobu na życie.

Sam film opowiada historię niezamężnych kobiet w Chinach, które są prześmiewczo nazywane „Sheng Nu” czyli „resztki kobiet”. Stawia pod znakiem zapytania poprawność obyczajową w Kraju Środka i zarzuca chińskiemu społeczeństwu wywieranie presji na samotnych kobietach. Sytuacja ta sprawia, że małżeństwa z miłości stały się czymś niezwykle rzadkim, a kobieta spełniająca się zawodowo lub skupiająca się na swojej karierze traktowana jest jak ktoś kontrowersyjny, niepasujący do szablonu.

Zwieńczeniem kampanii SK-II jest galeria zdjęć pięknych kobiet, które jednak wystawione zostały na ciągłą krytykę, ze względu na swój stan cywilny. Projekt ma na celu zwiększenie świadomości azjatyckiego społeczeństwa. Ma też podjąć próbę wyjaśnienia im, że można i warto decydować o swoim losie na własnych zasadach. Trzymamy kciuki za jej powodzenie!