Marka TOY nawiązała współpracę z kolumbijskim artystą Danielem Aristizábalem . Młody projektant miał opracować ciekawą kampanię wizualną dla lakierów do paznokci .

W efekcie powstała seria trójwymiarowych plakatów, które ozdobiły stronę internetową producenta. Początkowo szefowie firmy mieli wątpliwości czy młody pracownik dziennika El Mundo sprosta wyzwaniu, ale kiedy zobaczyli jego profil w serwisie Behance obawy zniknęły i utwierdzili się w przekonaniu, że to właściwa osoba do realizacji tego zadania.

Przygotowane plakaty są bardzo świeże i kolorowe. Przedstawiają małe scenki, na których przedmioty wyglądają jak zestaw zabawek dla lalek. Zobaczyć możemy między innymi pływające w basenie przedmioty, futurystyczną zjeżdżalnię, która jest zarazem swoistym ekranem komputera oraz inspirowany sieciami fast food donut ze złotą posypką w towarzystwie napoju. W całości można dostrzec inspirację działalnością grupy Memphis.

Więcej kolorowych prac artysty można zobaczyć TUTAJ.