Takie akcje bawią i zawsze wzbudzają spore zainteresowanie. Sieć restauracji stworzyła świeczki McDonald’s, które pachną najbardziej kultowymi pozycjami z menu.
Akcja, w ramach której powstały świeczki McDonald’s powstały z okazji 50. rocznicy wprowadzenia do obecnego menu kultowego hamburgera, który przez pół wieku niemal w ogóle się nie zmienił. Wśród zapachów oferowanych przez sieć znajdziemy aromaty składników, które wchodzą w skład kanapki. W zestawie sześciu świeczek znajduje się zapach 100-procentowej wołowiny, keczupu, cebuli, sera, a nawet pikli, czy bułek z sezamem. Świeczki McDonald’s można nabyć w zestawie zawierającym wszystkie sześć składników. Komplet sześciu zapachów można kupić online na stronie www.goldenarchesunlimited.com
„Hamburger – nasza absolutna klasyka. Sprawdzony przepis na… przejście do legendy? Plaster wołowiny 100%, pikle, cebula, keczup i musztarda!” – czytamy na stronie sieci McDonald’s.
Warto dodać, że to nie pierwsza tego typu współpraca, w ramach której powstały świeczki zapachowe promujące znane marki. Podobną akcję podjęła sieć KFC, tworząc świeczki o zapachu skrzydełek kurczaka, o czym przeczytacie TUTAJ, a także portal randkowy Tinder, który stworzył świeczki na walentynki. O świeczkach od Tindera pisaliśmy w artykule TUTAJ.
Czytaj też: Ciekawostki | Wydarzenia | Gadżety | Opakowania
źródło: www.goldenarchesunlimited.com