Tim Elkaïm i jego wiosenno-letnia kampania dla marki COS

Kampania COS wiosna-lato 2022 sięga poza horyzont stylu, by zaprezentować ponad sezonowe stroje dla kobiet i mężczyzn. Projekty, które kontynuują dążenia COS ku zmianie myślenia o modzie. Kolekcję prezentują inspirujące osobowości, które poprzez swój aktywizm walczą o naszą wspólną, lepszą przyszłość. Jej autorem jest Tim Elkaïm.

W najnowszej kampanii COS wzięła udział aktywistka i supermodelka Christy Turlington Burns, DJ-ka, producentka i rzeczniczka praw społeczności trans Honey Dijon, a także pisarz, redaktor i kurator Antwaun Sargent. W sesji zdjęciowej wystąpił także aktor Finn Wittrock, który dołączył do modelek Rianne Van Rompaey, Chu Wong i Awar Odhiang oraz modeli: Keisukego Asana, Liama Kelly’ego i Sayego Wuo.


Sięgamy po więcej niż sezon, trendy i chwilę. Sięgamy po bardziej zrównoważony świat.

W starannie skomponowanych portretach autorstwa paryskiego fotografa Tima Elkaïma, bohaterki i bohaterzy
kampanii są uosobieniami spokoju wśród chaosu Los Angeles. Pozują na plaży o zachodzie słońca, wśród natury,
wysoko nad niekończącą się panoramą wielkiego miasta. Prezentują swoją perspektywę na świat.

Wspierając wszechstronną i ponadczasową modę, elementy kolekcji dopasowują się do przejściowych pór roku i
codziennych okazji. Stylizacje autorstwa Clare Richardson to twórcze i poetyckie zestawienia, które nadają eklektyczny kierunek wyrafinowanemu rzemiosłu, zrównoważonemu rozwojowi i modzie w zamkniętym obiegu surowców.

Zobacz również: Edytorial | Fotografia | Moda | Kolekcja | Projektant 

Zdjęcia: Tim Elkaïm