TOMMY HILFIGER I LEWIS HAMILTON ZAPREZENTOWALI WSPÓLNĄ KOLEKCJĘ TOMMYXLEWIS

AMSTERDAM, HOLANDIA (WRZESIEŃ 2019) – marka TOMMY HILFIGER, własność firmy PVH Corp. – notowanej na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – podczas wydarzenia z cyklu TOMMYNOW w Mediolanie przedstawiła kolekcję TommyXLewis jesień 2019. Tommy Hilfiger zaprojektował ją we współpracy z pięciokrotnym mistrzem Formuły 1 – Lewisem Hamiltonem.

Wyjątkowy pokaz odbył się 16 września w osiemnastowiecznym klubie dla dżentelmenów Società del Giardino w wieczór przed rozpoczęciem Mediolańskiego Tygodnia Mody. Zderzenie historii i nowoczesności oraz spotkanie dwóch twórców połączyło streetwearowy styl Hamiltona z amerykańską klasyką Hilfigera. Nową kolekcję zaprezentowano na różnorodnej grupie modeli, którzy występowali na wielopoziomowym wybiegu obudowanym lustrami. Kolekcja TommyXLewis jesień 2019 jest już dostępna w sprzedaży poprzez system kanałów zakupowych w ponad 65 krajach, w tym na tommy.com i w mediach społecznościowych, a także w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i u wybranych partnerów hurtowych na całym świecie.

„Historyczna architektura Mediolanu wypełniona młodzieżowym duchem miasta doskonale oddaje klimat współpracy z Lewisem w tym sezonie,” mówi Tommy Hilfiger. „Odbiór naszych wspólnych kolekcji przerasta najśmielsze oczekiwania. Uwielbiam patrzeć, jak w tych projektach klienci wyrażają siebie”.

„W tym sezonie wszystko opiera się na starciu dwóch światów: klasycznego DNA Tommy’ego i mojego nowoczesnego ulicznego stylu,” mówi Lewis Hamilton. „Nasza wspólna kolekcja TommyXLewis na jesień 2019 łączy dwa zupełnie inne punkty widzenia. Jej tworzenie było dla nas kolejną ekscytującą i inspirującą przygodą – fantastycznie było patrzeć, jak w Mediolanie nasza wizja staje się rzeczywistością. Dziękuję wszystkim fanom za nieustające wsparcie. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę jak noszą kolekcję po swojemu”.

Wieczór Tommy’ego Hilfigera i Lewisa Hamiltona uświetniła obecność ponad pięciuset gości, w tym przedstawicieli mediów, influencerów i gwiazd, którzy zebrali się w Società del Giardino. Miejsce to powstało pod koniec XVIII wieku w pobliżu mediolańskiej katedry. Gości od wejścia witała neonowa instalacja, która za pomocą świetlnych napisów „TOMMYNOW” w antycznym lub nowoczesnym stylu zapowiadała starcie modowych skrajności. Po przejściu na neoklasycystyczny dziedziniec, gościom ujawniał się nowoczesny wybieg w formie rusztowania, a charakterystyczna firmowa paleta czerwieni, granatu i bieli oraz logotypy „LH” przełamywały światłem kamienne powierzchnie budynku. Uczestnicy wieczoru mogli twórczo pobawić się w gabinecie luster, który pozwalał na wykonanie wyjątkowego selfie dzięki czerwonym i niebieskim zwierciadłom oraz ultrafioletowemu graffiti. W jednej z sal można było zanurzyć się w świat kampanii TommyXLewis jesień 2019, oglądając materiały wideo na wysokich na ponad 5 m ekranach ustawionych w kształt gwiazdy.

Trio ilustratorów dźwiękowych, kompozytorów i producentów muzycznych MODE-F zadbało o wyjątkową oprawę muzyczną przed wydarzeniem i podczas pokazu. Wieczór zamknął wyjątkowy występ, który dał nominowany do nagród GRAMMY i BET amerykański raper Pusha T. Jego album Daytona z 2018 r. debiutował na listach przebojów Billboard w kategoriach Rap i R&B/Hip Hop już na pierwszych pozycjach.

Kolekcja TommyXLewis jesień 2019 to zderzenie dwóch kreatywnych światów: modnego streetwearu Lewisa Hamiltona z amerykańskim DNA Tommy’ego Hilfigera. Z połączenia klasycznego krawiectwa i sportowej funkcjonalności powstały stylowe miejskie ubrania. Wykonano je z przyjaznych środowisku materiałów i urozmaicono detalami odzieży outdoorowej. Przykładowe stylizacje łączą swobodny dres z eleganckim golfem czy polarowy kożuch z błyszczącą tkaniną. Ciepły burgund i jesienne barwy kontrastują z przeskalowanymi kratami i czerwono-niebieskim marmurkowym wzorem. Logo kolekcji – symbol „LH” – zostało odtworzone w nowej minimalistycznej wersji, która odzwierciedla klasyczną flagę Hilfigera i inicjały brytyjskiego kierowcy. Kolekcja sprawdzi się w dowolnych warunkach – z łatwością i przyjemnością dopasuje się do osobistego stylu każdego mężczyzny.

Miłośnicy i klienci marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą znaczników #TommyHilfiger i #TommyXLewis oraz profili @TommyHilfiger i @LewisHamilton.