TOMMY HILFIGER przedstawia kampanię kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020.

AMSTERDAM, NIDERLANDY (LISTOPAD 2020) Marka TOMMY HILFIGER przedstawia kampanię kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020. Jako najnowsza odsłona sezonowej kampanii Moving Forward Together, jest obrazem otwartości, inkluzywności i różnorodności twarzy marki TOMMY HILFIGER. W kampanii wystąpiły postaci reprezentujące wszystkie twarze współczesnej Ameryki, wspólnie walcząc o większą otwartość świata mody.

Umacniając tych, którzy nie są wystarczająco reprezentowani w świecie mody, marka TOMMY HILFIGER z każdym sezonem przedstawia wzór tego, jak w obecnych czasach powinny wyglądać kampanie wizerunkowe. Występują w nich modelki i modele z różnorodnych środowisk, różnego pochodzenia, wieku, rozmiaru i tożsamości płciowej. Kampania kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020 jest kolejnym krokiem tej podróży i kontynuacją tradycji marki w przesuwaniu granic świata mody.

Obsadę kampanii TOMMY ICONS jesień 2020 tworzy inspirująca mieszanka światowych sław, które dzięki swojej autentyczności inspirują fanów i klientów marki w podróży ku byciu sobą. W kampanii wystąpiły:

Halima Aden: czarnoskóra topmodelka nosząca hijab i dodająca mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane.

Carolyn Murphy: orędowniczka na rzecz ekologii i supermodelka przeciwstawiająca się ageizmowi świata mody.

Dilone: modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym.

Michaela DePrince: światowej sławy baletnica, w dzieciństwie osierocona podczas wojny w Sierra Leone.

Soo Joo Park: koreańsko-amerykańska topmodelka i działaczka na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC – „Black, Indigeneous and People of Color” – w świecie mody i urody.

Jasmine Sanders: wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.

Precious Lee: pionierska czarnoskóra modelka plus size, aktorka, pisarka i aktywistka na rzecz różnorodności rasowej i wiekowej w świecie mody, telewizji i filmu.

Audrey Hilfiger: artystka, aktywistka i przedsiębiorczyni, która wspiera społeczność LGBTQI+ przekazując 25% zysku ze sprzedaży części produktów jej marki na rzecz Ali Forney Center, organizacji zapewniającej wsparcie, bezpieczeństwo i możliwości rozwoju osobom nieheteronormatywnym.

Zobacz również: Kolekcja | Fotografia | Moda | Kurtka | Edytorial


Kampania TOMMY ICONS jest odzwierciedleniem nadrzędnego przesłania marki – Moving Forward Together. Jej autorem jest fotograf Dan Martensen, który w swoich pracach eksponuje wyjątkowe piękno każdej z kultur, które przedstawia. Sesję zrealizowano na filmowym ranczu Disneya – Golden Oak w Kalifornii.

Obok fascynujących osobowości, przedstawia najnowsze projekty z kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020. To garderoba projektowana przez pryzmat różnorodnych wersji amerykańskiego stylu, które dzięki współczesnej energii i zaskakującej stylizacji odzwierciedlają ponadczasowe DNA i wartości marki TOMMY HILFIGER.

Przyjaciele i miłośnicy marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger i hasztagu #TommyHilfiger.

Kolekcja będzie dostępna online na tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER od 2 listopada 2020 r.

TOMMY ICONS jesień 2020.