AMSTERDAM, NIDERLANDY (LISTOPAD 2020) Marka TOMMY HILFIGER przedstawia kampanię kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020. Jako najnowsza odsłona sezonowej kampanii Moving Forward Together, jest obrazem otwartości, inkluzywności i różnorodności twarzy marki TOMMY HILFIGER. W kampanii wystąpiły postaci reprezentujące wszystkie twarze współczesnej Ameryki, wspólnie walcząc o większą otwartość świata mody.
Umacniając tych, którzy nie są wystarczająco reprezentowani w świecie mody, marka TOMMY HILFIGER z każdym sezonem przedstawia wzór tego, jak w obecnych czasach powinny wyglądać kampanie wizerunkowe. Występują w nich modelki i modele z różnorodnych środowisk, różnego pochodzenia, wieku, rozmiaru i tożsamości płciowej. Kampania kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020 jest kolejnym krokiem tej podróży i kontynuacją tradycji marki w przesuwaniu granic świata mody.
Obsadę kampanii TOMMY ICONS jesień 2020 tworzy inspirująca mieszanka światowych sław, które dzięki swojej autentyczności inspirują fanów i klientów marki w podróży ku byciu sobą. W kampanii wystąpiły:
Halima Aden: czarnoskóra topmodelka nosząca hijab i dodająca mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane.
Carolyn Murphy: orędowniczka na rzecz ekologii i supermodelka przeciwstawiająca się ageizmowi świata mody.
Dilone: modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym.
Michaela DePrince: światowej sławy baletnica, w dzieciństwie osierocona podczas wojny w Sierra Leone.
Soo Joo Park: koreańsko-amerykańska topmodelka i działaczka na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC – „Black, Indigeneous and People of Color” – w świecie mody i urody.
Jasmine Sanders: wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.
Precious Lee: pionierska czarnoskóra modelka plus size, aktorka, pisarka i aktywistka na rzecz różnorodności rasowej i wiekowej w świecie mody, telewizji i filmu.
Audrey Hilfiger: artystka, aktywistka i przedsiębiorczyni, która wspiera społeczność LGBTQI+ przekazując 25% zysku ze sprzedaży części produktów jej marki na rzecz Ali Forney Center, organizacji zapewniającej wsparcie, bezpieczeństwo i możliwości rozwoju osobom nieheteronormatywnym.
Zobacz również: Kolekcja | Fotografia | Moda | Kurtka | Edytorial
Kampania TOMMY ICONS jest odzwierciedleniem nadrzędnego przesłania marki – Moving Forward Together. Jej autorem jest fotograf Dan Martensen, który w swoich pracach eksponuje wyjątkowe piękno każdej z kultur, które przedstawia. Sesję zrealizowano na filmowym ranczu Disneya – Golden Oak w Kalifornii.
Obok fascynujących osobowości, przedstawia najnowsze projekty z kolekcji TOMMY ICONS jesień 2020. To garderoba projektowana przez pryzmat różnorodnych wersji amerykańskiego stylu, które dzięki współczesnej energii i zaskakującej stylizacji odzwierciedlają ponadczasowe DNA i wartości marki TOMMY HILFIGER.
Przyjaciele i miłośnicy marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger i hasztagu #TommyHilfiger.
Kolekcja będzie dostępna online na tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER od 2 listopada 2020 r.
TOMMY ICONS jesień 2020.