Materiały zrealizowano w Londynie, ich autorami są fotograf Axel Morin i filmowiec Chris Read. Kampania przedstawia artystów podczas kameralnych występów, w stylizacjach inspirowanych modą uliczną. Dzięki wyjątkowej energii i pewności siebie bohaterowie zarażają nowe pokolenie klientów TOMMY JEANS swoim młodzieńczym optymizmem i twórczą pasją. Kampanię uzupełniają treści w mediach społecznościowych: wyjątkowe występy i wywiady z ambasadorami kolekcji, którzy opowiadają o poszukiwaniu własnego miejsca w świecie muzyki i zdradzają swoje artystyczne marzenia. 

Denimowe klasyki TOMMY JEANS w kolekcji jesień 2019 stają się modnym połączeniem funkcjonalności i amerykańskiego dziedzictwa. Wiele z nich wykonano z nowoczesnych tkanin przyjaznych środowisku. Spodnie i spódnice powstały z bawełny nawet w 100% pochodzącej z recyklingu, a serię produktów dżinsowych uszyto nawet z 90% materiałów odzyskanych z zalegających zapasów magazynowych.
Guziki i nity pozyskane z nieużywanego towaru dodają ubraniom unikalnego charakteru, podobnie jak powtórnie tłoczone skórzane naszywki. Surowego, buntowniczego klimatu kolekcji dodaje także sztruks, z którego uszyto spodnie i ogrodniczki w stylu vintage oraz kurtki i puchówki w nasyconych jesiennych barwach. Każdy produkt zdobi firmowa flaga TOMMY JEANS, a niektóre z nich zostały urozmaicone wzorem gwiazd lub pasów. Kolekcja jest doskonałą propozycją dla osób, które kochają denim w wersji premium. 

Kolekcja TOMMY JEANS jest dostępna w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER, sklepach TOMMY JEANS oraz w sklepie online tommy.com.