TOMMY HILFIGER I KAMPANIA REKLAMOWA NA SEZON WIOSNA 2016

NOWY JORK, AMSTERDAM (styczeń 2016) – marka Tommy Hilfiger, należąca do PVH Corp. przedstawia globalną kampanię reklamową na sezon Wiosna 2016, zatytułowaną „Wish You Were Here”.

Zainspirowana egzotycznymi wakacjami na wyspach Saint Vincent i Grenadyny, swoim eklektycznym, uduchowionym stylem kampania jest pochwałą spokojnego, swobodnego życia, jakie wiodą mieszkańcy Karaibów. Na tle turkusowej głębi oceanu i białego piasku plaż, wyspiarski luz łączy się z nutą elegancji – oto kultowy wakacyjny styl Tommy’ego w najlepszej odsłonie.

Tommy Hilfiger przesyła gorące pozdrowienia z egzotycznej wyspy Mustique, gdzie Behati i jej ekipa przystojniaków-podróżników spędza czas na plaży. Czy to odpoczywając pod palmami, czy też kąpiąc się wśród fal, ta dziewczyna jest współczesną łowczynią przygód, gotową wyruszyć wraz ze swoją ekipą w nieznane.

Nasza kampania na sezon Wiosna 2016 powstała z inspiracji niekończącymi się wakacjami na wyspach. Wraz z moją rodziną zawsze kochaliśmy Karaiby, a wyspa Mustique jest dla nas szczególnym miejscem, gdzie uwielbiamy spędzać razem czas. W tym sezonie wyspiarskie życie zainspirowało nas do tej kolorowej i „cool” kampanii, nadając jej zarazem nutę eklektyzmu. Staraliśmy się połączyć elementy morskie i tropikalne z paletą barw spalonych słońcem i dodać odrobinę akcentów sportowych.

– powiedział Tommy Hilfiger. „

Zdjęcia do kampanii „Wish You Were Here” wykonał Craig McDean, autorem stylizacji był Karl Templer, a dyrektorem kreatywnym Trey Laird z firmy Laird + Partners. Sesja odbyła się na wyspie Mustique, a główną gwiazdą została supermodelka Behati Prinsloo, powracająca jako ambasadorka marki już trzeci sezon pod rząd. Towarzyszyła jej ekipa przystojniaków-podróżników: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett oraz Darius Trabalza Haynes. Stylizacją fryzur zajął się Tomo Jidai, a makijaż wykonała Francelle Daly.

Wish You Were Here będzie kampanią multimedialną, a jej premiera światowa w marcu 2016 roku odbędzie się równocześnie w Internecie, w mediach drukowanych, na nośnikach outdoorowych i w mediach społecznościowych.