Tworzysz w digitalu? Daj się poznać! Ruszył konkurs XPS Revolt by Brodka

Wiemy, że czyta nas wielu kreatywnych twórców. Dlatego powinna was zainteresować informacja o konkursie „XPS Revolt by Brodka”, organizowanym przez marki Dell oraz Intel. Ambasadorką projektu jest Brodka, która zaprosi wybranych twórców do współtworzenia jej eksperymentalnego wideo.

„XPS Revolt by Brodka” to projekt skierowany do osób działających w nowych mediach, które twórczo kreują cyfrowy świat. Konkurs będzie trwać siedem tygodni, a do udziału w nim zaproszeni są zarówno profesjonalni twórcy, jak i osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę w cyfrowym świecie. Co trzeba zrobić, by razem z Brodką współtworzyć wideo? Uczestnicy projektu mają za zadanie przygotować prace, w których przedstawią, czym według nich są piękno, wolność oraz moc tworzenia. Organizatorzy nie narzucają konkretnej formy artystycznej. Ważne by cyfrowe dzieła odpowiadały kategoriom: DźwiękObrazRuch lub Znak. Każdy uczestnik może zgłosić do trzech prac w dowolnie wybranych kategoriach.

Co zatem można przygotować? Na to pytanie nie ma prostej odpowiedzi i… bardzo dobrze! Im bardziej zaskoczycie Brodkę, tym lepiej! Przesłane propozycje mogą być zarówno kilkudziesięciosekundowym motywem muzycznym, grafiką, zdjęciem, kolażem, animacją, efektem 3D, przykładem typografii lub wideo. 

Pamiętaj, by przygotowana praca w jak najlepszy sposób oddawała drzemiącą w tobie kreatywność! Unikaj korzystania z cytatów, istniejących znaków towarowych, logotypów i nazw. Z przesłanymi pracami zapozna się Brodka, która zwróci uwagę na walory artystyczne, siłę przekazu i kreatywność. Estetykę, którą lubi Brodka można poznać śledząc jej dorobek artystyczny. Warto tu wskazać na teledyski do piosenek „Game Change” czy „Hey Man”. Wejdźcie też na profil Brodki na Instagramie!

Pewną wskazówką może być krótki film promujący konkurs, który został wyreżyserowany przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem. Wideo znajdziecie na stronie xpsrevolt.pl.

Konkurs „XPS Revolt by Brodka” podzielony jest na sześć etapów. W każdym z nich jury pod przewodnictwem Brodki wyróżni 10 prac. Ich autorzy otrzymają płyty winylowe z autografem artystki. Po zakończeniu ostatniego etapu Brodka wybierze cztery najlepsze prace, których twórcy zostaną nagrodzeni laptopami Dell XPS 13 na platformie Intel EVO oraz będą mogli współtworzyć jej autorską impresję wideo. Ostatni etap zakończy się 4 marca.


Jakie możliwości daje kreatywnym twórcom udział w konkursie „XPS Revolt by Brodka”?

Ta kolaboracja to swego rodzaju twórczy eksperyment, ponieważ ostateczny kształt mojego filmu będzie w dużej mierze zdeterminowany tym, co otrzymamy od zewnętrznych twórców. Jest to dość ekscytujące. Moim zdaniem to jest właśnie największa korzyść tworzenia w nowych mediach, że praktycznie nie ma granic kreatywności, ogranicza cię tylko twoja wyobraźnia. Myślę, że cyfrowi twórcy zaskoczą nas mnóstwem kreatywnych pomysłów i inspiracji. Projektanci, art directorzy, graficy, fotograficy, filmowcy, twórcy animacji, muzycy oraz wszyscy inni, którzy realizujecie swoje artystyczne pasje w nowych mediach, czekamy na was! – mówi Brodka, Ambasadorka konkursu.

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać za pośrednictwem strony xpsrevolt.pl. Wystarczy wypełnić tam prosty formularz. Na stronie znajdziecie też regulamin całej akcji. Wydarzenie już trwa, więc warto działać teraz!

Konkurs wspiera firma Intel, producent wysokiej jakości procesorów oraz marka Dell. Intel stworzył specjalny standard Intel EVO, który skupia komputery klasy premium o najlepszych parametrach technicznych oraz profesjonalne oprogramowanie dla osób pracujących w branżach kreatywnych. Certyfikat Intel EVO oznacza, że dany laptop został zaprojektowany po wcześniejszej analizie potrzeb użytkowników. Takie komputery spełniają najwyższe standardy jakościowe i wydajnościowe. Przykładem są laptopy Dell z topowej linii XPS. 

Więcej informacji o konkursie na stronie xpsrevolt.pl

Czytaj też: Technologia | Ciekawostki | Grafika | Identyfikacja wizualna | whiteMAD na Instagramie

Artykuł przygotowałem we współpracy z marką Dell oraz marką Intel.

źródło zdjęć: materiały prasowe

Najpopularniejsze

najczęściej czytane artykuły