THE WRAP to polska marka oferująca proste, klasyczne okrycia wierzchnie z najlepszych naturalnych tkanin wełnianych. Łącząc w sobie niewymuszoną elegancję z ponadczasową użytkowością, wszystkie projekty THE WRAP są uniwersalne i „ponadgeneracyjne”.
Geometryczna konstrukcja i kolorystyka oddają główne przesłanie i charakter brandu – świadomą normalność dla wymagającego odbiorcy. Pierwsze projekty marka pokazała światu w listopadzie zeszłego roku. Konceptem nadrzędnym towarzyszącym zarówno projektowaniu, jak i oprawie marki jest naturalność oraz ucieczka od masowości i bylejakości.
Ubrania wykonane są ze stuprocentowej wełny, a materiały graficzne przygotowywane są w oparciu o unikatowe i ekologiczne rozwiązania.
Wchodząca obecnie do sprzedaży propozycja na sezon wiosenno-letni wykorzystuje lekkie, przyjemne w dotyku włoskie wełny w promiennych kolorach. Sesja powstała w łódzkim Magdalena / Studio. Klimat fotografii utrzymany jest w charakterystycznym, lekko awangardowym i niedbałym stylu, co ma na celu zobrazować wielowymiarowość kolekcji: z jednej strony jest ona świeża i nowoczesna, z drugiej zupełnie niezobowiązująca i praktyczna.
Wszystkie linie proponowane przez markę szyte są w krótkich seriach.