Vistula jest w trakcie przemiany. Otwiera się na wyzwania, zapraszając swoich wielbicieli i nowych odbiorców do wyruszenia we wspólną podróż. Kampania pod hasłem VISTULA ON THE GO. Find what defines you, to zachęta do ekscytującej eksploracji i ponownego zdefiniowania swojego stylu. W sezonie Autumn-Winter 2022 marka wychodzi z rozpisaną na pięć rozdziałów autorską propozycją, jak ten proces przeprowadzić.
Pierwsza odsłona kolekcji, której myślą przewodnią jest Let the story begin, pełni funkcję zwiastuna: sygnalizuje rozpoczęcie większego cyklu i nadejście nowości. Druga, Refresh your reality to zaproszenie do spojrzenia z innej perspektywy: na świat, naszą indywidualną rzeczywistość i nas samych. Słowo klucz stanowi tutaj zachodząca na kilku poziomach odnowa. Świadome przyjrzenie się sobie i swojemu otoczeniu oraz otwartość i gotowość na nowe, wiążą się z koniecznością przeprowadzania w szafie zmian, którym podlega również sama marka. Dlatego też w kolekcji Refresh your reality marka stawia na ruch ciała i ekspresję osobowości, a poprzez mocne akcenty kolorystyczne manifestuje pewność siebie, odwagę i chęć do działania.
Kolekcja Refresh your reality prezentuje ubrania z kategorii business casual dla kobiet i mężczyzn. Warte uwagi są zwłaszcza damskie swetry z dodatkiem lyocellu i wełny merino w modnych kolorach: masełkowym i błękitnym, męska kamizelka dwustronna – z jednej strony gładka i granatowa, z drugiej pikowana i intensywnie niebieska oraz strukturalny niebieski sweter z okrągłym dekoltem. Mocne, charakterystyczne barwy świetnie współgrają też z wyprodukowanymi w Polsce damskimi, klasycznymi ubraniami: dwurzędową, lekko overseize’ową marynarką i spodniami cygaretkami. W propozycjach znalazł się również męski, wełnianym garnitur z dodatkiem elastanu czy damska marynarka w tonalną kratkę i spodnie z prostą nogawką. Vistula skutecznie udowadnia, że komfort i elegancja mogą iść w parze, a klasyka nie musi być nudna i oczywista. Do pełnego looku typu “business casual” wystarczy jedynie garnitur połączony z prostym topem i wygodnym obuwiem sportowym.
Vistula zmienia się wraz ze swoimi odbiorcami. Dostępny asortyment pozwala na swobodny wybór tego, co najlepiej podkreśli indywidualny styl czy osobowość.
Kolekcja męska dostępna w sprzedaży od 23.08, kolekcja damska do kupienia już wkrótce.
Zobacz również: Fotografia | Edytorial | Moda | Nowe kolekcja
Źródło: materiał partneera
Fotograf: Gosia Turczyńska
Video: Bart Pogoda
Modele: Olena i Piotr K
Produkcja: Visual Crafters
MUA: Ania Stykała
Hair: Daniel Gryszke
Scenografia: Ania Witko, Dagmara Stępień, Ola Gara
Dyrektor Marketingu Vistula: Jagoda Bugaj