Warszawa wprowadza nowe zasady segregacji śmieci i informuje o tym w nietypowy sposób. Powstała seria plakatów, na których zobaczyć można śmieci jako martwą naturę. 

Kampanii towarzyszy seria kolorowych plakatów. Koncepcję i kreację przygotowała Aleksandra Jasionowska z biura marketingu miasta stołecznego Warszawy. Na plakatach dostrzec można odpady, które niesłusznie trafiajądo jednego kosza. Taka forma pozwala pokazaćproblem – 80 proc. odpadów, które produkująwarszawiacy to odpady zmieszane, większa ich część z powodzeniem mogłaby trafić do innych pojemników na plastik, szkło czy papier.

Pierwsza odsłona kampanii ma wprowadzić mieszkańców w estetykę kreacji i przebić się z nowym formatem przez natłok informacji, jakimi jesteśmy bombardowani. Zdecydowaliśmy się na kampanię, która będzie się wyróżniała w całym pejzażu komunikatów i informacji, którymi jesteśmy otaczani – komentuje Robert Zydel, dyrektor biura marketingu miasta.

Kolorowe plakaty zobaczyć będzie można na bilbordach, w prasie oraz w mediach społecznościowych. Miasto chce pokazywać także plakaty na monitorach w komunikacji miejskiej i galerii multimedialnej na stacji metro Świętokrzyska. Jak wam się podoba?

źródło: czysta.um.warszawa.pl