Weekday wchodzi do Polski. W Warszawie zostanie otwarty pierwszy sklep

Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzy w Elektrowni Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 m kw. i zaoferuje klientom kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.

Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Projekty marki mają inspirować klientów, poprzez łączenie wysokiej jakości produktów ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Weekday, od samego początku istnienia, ma w swoim DNA gotowość do zajmowania stanowiska w ważnych tematach. To właśnie dlatego filozofia marki „RE-THINK” opiera się na przemyśleniach dotyczących współczesnego świata.

Weekday to także marka, dla której istotny jest zrównoważony rozwój. Działania biznesowe firmy, jak i proces produkcji odzieży, realizowane są z myślą o przyszłości naszej planety. W 2015 roku Weekday wypuścił pierwszą kolekcję denim, w której wykorzystano materiały pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Dwa lata później powstała kolekcja kostiumów kąpielowych wyprodukowanych z materiałów z recyclingu, a w 2019 roku marka weszła we współpracę z Recover©, tworząc Limited Edition Collection, która w całości pochodzi z recyclingu. Dziś, już 68 proc. produktów marki Weekday pochodzi ze zrównoważonej produkcji.

W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.

Kolekcje ubrań i akcesoriów oferowane przez Weekday z pewnością przypadną do gustu wszystkim, którzy lubią modową prostotę oraz cenią wysoką jakość produktów, ale przede wszystkim chcą kupować świadomie. Marka słynie z minimalistycznych kolekcji, ale nie stroni też od odważnych wzorów czy haseł będących odpowiedzią na aktualne wydarzenia na świecie. Wybór naszego projektu na flagowy sklep marki Weekday w Europie Centralnej upewnia nas, że Elektrownia Powiśle będzie wyjątkowym miejscem – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

Już za kilka miesięcy nowa energia dla Warszawy popłynie prosto z Powiśla. Elektrownia Powiśle stanie się miejscem, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.