Plakaty tworzy od kilku lat. Wojciech Szczot kreatywnie działa pod szyldem WAVES WARSAW. Niedawno przygotował nową kolekcję Synthesis, która powstała z inspiracji Bauhausem. Seria minimalistycznych i geometrycznych plakatów z powodzeniem będzie zdobić wnętrza o różnej estetyce. Perfekcyjnie wpisują się w stylistykę skandynawską, japandi czy boho. Spodoba się też fanom eklektycznych przestrzeni.
Twórcą marki i autorem wszystkich projektów jest warszawski projektant graficzny, dziennikarz i specjalista PR związany z branżą mody, Wojciech Szczot. Plakaty projektuje z pasji. Kolekcja Synthesis jest trzecią odsłoną propozycji WAVES WARSAW.
Tym razem projektant stawia na Bauhaus. Mający swoje korzenie w początkach XX wieku, od dawna fascynuje swoją ponadczasową ideą prostoty, harmonii i użytkowości. Dziś, w obliczu rosnącego zapotrzebowania na estetykę łączącą minimalizm z funkcjonalnością, ten styl wraca do łask. I nie trzeba kupować drogich mebli czy dodatków. Bauhaus może zagościć w domu właśnie za sprawą plakatów.
Ego i Superego – Psychologiczne Inspiracje w dizajnie
Wcześniejsze kolekcje WAVES WARSAW, Ego i Superego, powstały w oparciu o teorię Zygmunta Freuda, skupiając się na metaforze dla procesów zachodzących w ludzkiej psychice. Pierwsza z nich, Ego, nawiązuje do estetyki mistrzów takich jak Henri Matisse, Wassily Kandinsky i Pablo Picasso, tworząc kompozycje, które zachęcają do osobistej interpretacji. Każdy plakat został nazwany terminem z zakresu psychologii, aby jeszcze bardziej podkreślić dialog między sztuką a samopoznaniem.

Kolekcja Superego rozwija te idee, wciągając odbiorcę w grę ze świadomością i podświadomością. W projekcie tych plakatów autor celowo stawia na otwartość interpretacji, oferując grafiki, które poprzez swoją abstrakcyjność i bogactwo form, pozwalają każdemu na osobiste odkrycie własnej perspektywy.
Kolekcje Ego, Superego i Synthesis są dostępne w wyselekcjonowanych sklepach takich jak Pakamera.pl oraz Targirzeczyladnych.pl.
_
Wojciech Szczot, twórca WAVES WARSAW to projektant graficzny, dziennikarz i specjalista PR. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami jak H&M, Zalando, adidas, czy Calvin Klein, a także z prestiżowymi magazynami, w tym ELLE i Glamour. Doświadczenie w branży pozwala mu tworzyć projekty, które są jednocześnie artystyczne i doskonale osadzone w najnowszych trendachh designu.
źródło: Waves Warsaw
Czytaj też: Grafika | Sztuka | Wnętrza | Bauhaus | Minimalizm | whiteMAD na Instagramie