Z plastiku czy papieru? Biedronka daje wybór i wprowadza papierową torbę

Biedronka to najpopularniejszy dyskont spożywczy w Polsce. Sieć niedawno do swoich sklepów wprowadziła papierowe torby. Część dochodu z ich sprzedaży trafi na konto Banków Żywności.

Papierowej torby sieć Biedronka jeszcze nie miała. Zmienia to wprowadzenie „Dobrej Torby”. Papier pozyskiwany do jej produkcji w 50 procentach pochodzi z recyklingu. Część dochodu z jej sprzedaży trafi na konto Banków Żywności. Organizacja ta pomaga walczyć z głodem wśród najuboższych.

Na konta organizacji trafi 20 groszy z każdej sprzedanej „Dobrej Torby”. Jej cena wynosi 69 groszy i jest obecnie dostępna dla klientów w ponad 650 sklepach. Torba ma prosty layout. Obok kolorowych ilustracji warzyw i owoców zamieszczono krótką informację o przedsięwzięciu wspierającym Banki Żywności.


Sieć Biedronka wspiera najuboższych już od kilku lat. W 1300 sklepach marki działa program przekazywania niesprzedanego jedzenia nadającego się do dalszego spożycia. W ten sposób sieć wspiera 70 organizacji w kraju. W 2018 r. przekazano 4 876 ton żywności, z której przygotowano blisko 10 milionów posiłków.


źródło: materiały prasowe