Zalando łączy siły z Adidasem. Powstała świetna kampania!

Kolekcja Home of Classics, wprowadzona na rynek w maju tego roku, przywraca do życia 10 ponadczasowych modeli sneakersów adidas Originals. Zalando łączy siły ze sportowym gigantem i przedstawia ekskluzywną, digitalową kampanię „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”, która składa hołd nowej edycji skórzanych ikon, sneakersów Supercourt.

Inspirowana miejskim stylem kampania Supercourtów, zachęca ich użytkowników do przeniesienia się ze świata online do świata offline. Namawia kobiety i mężczyzn do odłożenia na bok telefonów i skupienia się na tym, co otacza ich w realnym życiu. Białe, skórzane sneakersy mogą uchwycić i zapisać mnóstwo osobistych historii, ważnych momentów i wspomnień, o których przypominają plamy, zadrapania, ślady i przetarcia butów. Koncept kampanii zwraca uwagę na te doświadczenia i zachęca wszystkich fanów marki adidas, aby ponownie nawiązali kontakt z realnym światem, z którym połączą ich sneakersy, a nie jedynie Internet.

W naszej nowej kampanii chcieliśmy, żeby to sneakersy opowiadały historie, które przeżywamy. – mówi Matthias Haase, Business Owner creative.lab w Zalando Marketing Services.

Aby urzeczywistnić swoją komunikację, adidas i Zalando zaprosili do współpracy Sevdalizę, nagradzaną na arenie międzynarodowej piosenkarkę, która samodzielnie i z determinacją rozwijała swój talent. Jej wyjątkowe spojrzenie na świat i przekonanie o tym, że najważniejsze w życiu są namacalne doświadczenia doskonale wpisują się w motto kampani. Za pomocą swojej muzyki Sevdaliza stworzyła własną rzeczywistość, w której najbardziej liczą się emocje. Artystka przekonuje, że dodają jej one siły i inspiracji każdego dnia.


Kontynuacją kampanii, a także sposobem na wyrażenie jej różnorodności oraz bogactwa, będą dwa następne, wydane w lipcu materiały video „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”. Powstały one przy współpracy z kolektywem artystycznym SOULKISSESARTS z Berlina oraz z grupą tańca vogue, na której czele stoją Giselle, Riley, Kobe z House of Revlon i Frederik z House of Xtravaganza. Filmy poruszają temat kontrastu między światem wirtualnym i realnym oraz przekonują, że bycie offline może pomóc w procesie twórczym i w odnalezieniu wielu wartości.

Premierę kampanii „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA” zaplanowano na 27.06.2019, w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Szwecji, Belgii, Hiszpanii, Danii, Finlandii i Norwegii. Wspierają ją różnorodne aktywacje w mediach społecznościowych.