Świetna, przemyślana i co najważniejsze szlachetna akcja połączyła Kompanię Piwowarską z organizacją działającą na rzecz ochrony środowiska WWF Polska. Z etykiet popularnych piw znika tymczasowo wizerunek żubra, a w jego miejscu pojawiają się polskie gatunki, którym grozi wyginięcie. 

Wizerunek żubra zniknie zarówno z butelek, jak i puszek popularnego piwa. Jego miejsce zajmą wilk, ryś oraz sóweczka. Wszystkie trzy gatunki są objęte w Polsce ścisłą ochroną gatunkową, a sama akcja ma uświadamiać Polaków, jak wiele wartościowych zwierząt żyje na naszych terenach. To jednak nie wszystkie świetne wieści jakie płyną z Kompanii Piwowarskiej. Firma przeznaczy aż milion złotych na wsparcie ochrony zwierząt zamieszkujących Puszczę Białowieską. Dodatkowo trzy wyróżnione zwierzaki pojawią się w oficjalnych reklamach marki Żubr.

Przypomnijmy, że marka piwa posługująca się wizerunkiem „króla Puszczy Białowieskiej” od lat jest największym sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Akcja prowadzona będzie we współpracy z organizacją działającą na rzecz ochrony przyrody WWF, która jest jedną z największych organizacji tego typu na świecie. Za wykonanie i obsługę marketingową marki Żubr odpowiadają firmy PZL, OTO Film, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Zenith.


źródło: wirtualnemedia.pl