Sieć fastfoodowych restauracji McDonald obchodzi właśnie 50 urodziny powstania kultowej kanapki Big Mac. Z tej okazji sieć nawiązała współpracę z marką G-SHOCK oraz New Era.
G-SHOCK to marka znana w głównej mierze ze sprzedaży sportowych zegarków. W ramach współpracy z McDonald powstała limitowana edycja zegarków z charakterystycznym logo w kształcie litery M oraz tarczą z nadrukiem przypominającym popularną kanapkę. Warto zwrócić również uwagę na opakowanie, które wygląda jak metalowa figurka przedstawiająca kanapkę Big Mac.
New Era swoją popularność zyskała dzięki charakterystycznym czapkom z daszkiem. New Era z okazji 50 rocznicy Big Mac’a wypuściła czapkę z logo amerykańskiej sieci restauracji, a także naszytym wizerunkiem Big Mac’a z dopiskiem „BM50TH”.
Dodatkowo, dla największych miłośników smaku kultowej kanapki, sieć McDonald wypuściła słoiczek z sosem, który jest do niej dodawany. Nic tylko życzyć smacznego! :D
Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…
Ten neoklasycystyczny hotel skrywa w sobie zachwycające secesyjne wnętrze. Wybudowany pod koniec XIX wieku Gran…
Będzie mieć 32 m wysokości. Nowa siedziba Instytutu Łukasiewicz-Itech i Centrum Łukasiewicz zbudowana zostanie w…
Mieszkanie z nutką vintage to najnowsza realizacja pracowni projektowej Grupa NONO. Właściciele mieszkania to miłośnicy…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej