Categories: Bez kategoriiMODA

PUMA Forever. Faster. Nowa kampania PUMA z niezwykłym teledyskiem Aviego

Singlem „Grand Prix” Aviego PUMA prezentuje kampanię Forever. Faster. Sportowa marka celebruje 75-lecie ze swoimi ambasadorami – w teledysku gościnnie występuje Jann, który znajduje się w nim nieprzypadkowo.

Utwór nawiązuje do hasła i mantry marki – Forever. Faster., rozumianego jako podważanie konwencji, działanie pod prąd oraz dążenie do tego aby każdy kolejny dzień był lepszy od poprzedniego. To pragnienie tworzenia czegoś nowego, czegoś co dzisiaj jest teraźniejszością̨, a jutro będzie historią, do której ludzie będą wracać. O tym właśnie jest tekst i teledysk. Motywująca historia – pełna inspiracji, wytrwałości, pokonywania własnych słabości i dążenia do celu aby kiedyś stać się legendą. Czasami pomimo trudnego startu i pochodzenia.

 

Avi to raper oraz jeden z najciekawszych autorów tekstów na polskiej scenie. Jego debiutancki album „Mały Książę” osiągnął status platynowej płyty w maju 2023 roku. Jego postać doskonale odzwierciedla wartości marki. Jest uosobieniem hasła Forever dzięki wierności swojemu stylowi i przekazowi, który tworzy od lat. Ceniony przez dużą grupę fanów za to, że w swojej twórczości jest zawsze autentyczny, szczery i bezkompromisowy. Z kolei Jann to młody polski artysta, który szturmem zdobywa polską scenę muzyczną i stał się jednym z najbardziej lubianych artystów młodego pokolenia. Cały czas się rozwija, jest bardzo charyzmatyczny i wychodzi poza utarte schematy, co odpowiada drugiemu członowi hasła – Faster. Wybór tych  artystów to ukłon w stronę historii i dziedzictwa marki, która świętuje swój jubileusz. W materiale nie brakuje odniesień do takich legend jak Diego Maradona czy Lewis Hamilton oraz sportu, z którego wywodzi się PUMA.

Sportowa marka już od 2019 roku wspiera polskich artystów. W tym roku – w ramach świętowania swoich 75. urodzin – zwraca oczy wszystkich na sport, z którego się wywodzi. Utwór wyprodukował Magiera, reżyserem teledysku jest Piotr Kujda, za zdjęcia odpowiada Igor Połaniewicz. Natomiast sesję fotograficzną promującą utwór wykonał Kamil Kotarba, a za całą koncepcją kampanii oraz jej produkcją stoi agencja high&.

W teledysku przedstawione są najnowsze modele butów PUMA. Avi nosi klasyki Slipstream reprezentujące FOREVER, natomiast JANN występuje w progresywnym modelu PUMA RS-X symbolizującym FASTER.

Zobacz również: Moda | Buty | Warszawa

Recent Posts

XIX-wieczna oficyna Burkego przejdzie renowację. Stanowi relikt drewnianej zabudowy Pragi

Jedyny zachowany drewniany budynek na Starej Pradze zostanie uratowany. Obiektowi na wniosek m.st. Warszawy przyznano…

13 maja 2024

Rynek w Wolbromiu przejdzie wizerunkową metamorfozę. Nowa koncepcja stawia na zieleń

Rynek w Wolbromiu czekają wielkie zmiany. W wyniku konkursu na opracowanie koncepcji urbanistyczno – architektonicznej…

13 maja 2024

Reklamoza na stacji Plac Wilsona. Przystanek metra oszpeciły ogromne podświetlane ekrany

Stacja metra Plac Wilsona na Żoliborzu była do niedawna uznawana za jeden z najpiękniejszych przystanków…

13 maja 2024

Coworking LABO we Wrocławiu. Jest w budynku dawnego Wydziału Farmacji

Projekt wnętrza został przygotowany w taki sposób, aby korespondował z architekturą samego budynku L’UNI, autorstwa…

13 maja 2024

Trójmiasto: utracone podczas wojny dzieła sztuki pokazano na muralach

Akcję zorganizowano, aby pokazać, jak wiele dzieł jeszcze nie odzyskano. Wśród nich są „Ogier arabski”…

12 maja 2024

Walter Gropius założył Bauhaus. Jego pierwszy zrealizowany projekt jest w Polsce

Jest jednym z najsłynniejszych architektów w historii modernizmu. Niewiele osób wie, że jego pierwsze zrealizowane…

12 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej