Zrealizowana na kalifornijskiej pustyni kampania COS na sezon WIOSNA/LATO 2016 czerpie inspiracje ze zmiennych form krajobrazu i nieujarzmionych żywiołów.
Marka COS, obecna jest na rynku od 2007 roku i jest siostrzaną marką znanej, szwedzkiej sieciówki H&M. Jej siła tkwi w prostocie, dzięki czemu ubrania czy akcesoria to ponadczasowe klasyki. Dzięki zdjęciom Karima Sadli oraz stylizacjom Jonathana Kaye minimalistyczne tło doskonale wydobywa swobodę poszczególnych elementów kolekcji. Pustynny wiatr i ciepłe barwy podkreślają wolność i ruch, współgrając ze sobą i subtelnie eksponując detale.
Więcej na cosstores.com
źródło: materiały prasowe
Starostwo Powiatowe w Toruniu powstanie według projektu pracowni Toprojekt.Platforma z cegły klinkierowej stanowiąca podstawę „Zespołu Starostwa”,…
Magdalenka Collection to nowa inwestycja firmy Selva Development. W podwarszawskiej Magdalence powstaną cztery wille, których…
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Daniel Kołodziejczak założył swoją firmę projektową StudioDanielK. Antechamber to jego premierowa kolekcja, którą zaprezentował podczas…
Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej