Ten nieco zabawny projekt, to nie tylko zabawa w zamianę logotypów. To próba pokazania jak bardzo przywiązani jesteśmy do pewnych szablonów i tego jak wpływają na nasz stosunek do produktów.
Za projektem stoi Reilly. Jest on szkockim grafikiem, który od lat bada wpływ logotypów na ludzkie zachowania i wybory. Postanowił pobawić się kolorami, kształtami i czcionkami znanych marek i zastąpił je atrybutami tych, które kojarzymy z luksusem. W ten sposób zrodziła się pizzeria Marca Jacobsa, sklepy spożywcze Lanvin, czy firma kurierska YSL. Reilly zwrócił uwagę, że często do logotypów jesteśmy przywiązani niczym do obiektów kultu, czy symboli narodowych. Jak łatwo zauważyć wystarczy nam tylko kilka szczegółów i bez problemy potrafimy rozpoznać połączenie logo marki Nike i Dior, czy charakterystyczną tarczę kurierów z UPS.
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…
Ten neoklasycystyczny hotel skrywa w sobie zachwycające secesyjne wnętrze. Wybudowany pod koniec XIX wieku Gran…
Będzie mieć 32 m wysokości. Nowa siedziba Instytutu Łukasiewicz-Itech i Centrum Łukasiewicz zbudowana zostanie w…
Mieszkanie z nutką vintage to najnowsza realizacja pracowni projektowej Grupa NONO. Właściciele mieszkania to miłośnicy…
Lubisz niecodzienne połączenia, odważne kroje i fasony, a także wysoką jakość ubrań? Chcesz w dobrym…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej