W swojej globalnej kampanii Converse stawia w centrum uwagi fanów marki, którzy w sneakersach Chuck Taylor All Star od prawie 100 lat wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności.
Począwszy od debiutu w 1917 roku, Chuck Taylor All Star stały się legendarnymi i jednymi z najlepiej rozpoznawalnych sneakersów na świecie. Fani, artyści i muzycy jako pierwsi uznali charakterystyczne trampki za symbol buntu i kreatywności. Converse przemierzył cały świat (w tym Polskę) i zebrał kolekcję portretów Conversów pokazującą nieskończoną różnorodność oraz pomysły ich właścicieli na wyrażenie siebie. Każdy but jest płótnem, na którym zapisujemy swoją historię i najlepsze wspomnienia. Dzięki temu nie sposób spotkać dwie takie same pary Conversow, każda jest wyjątkowa. Jeszcze w tym roku polskie portrety pojawią się w przestrzeni miejskiej głównych polskich miast.
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Daniel Kołodziejczak założył swoją firmę projektową StudioDanielK. Antechamber to jego premierowa kolekcja, którą zaprezentował podczas…
Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…
Ten neoklasycystyczny hotel skrywa w sobie zachwycające secesyjne wnętrze. Wybudowany pod koniec XIX wieku Gran…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej