MODA

Marka STARIUM.CX™ zaprezentowała nową kolekcję zatytułowaną – [THE CXDE*].

To kolejna odsłona kodu marki. Kolekcja nawiązuje do identyfikacji wizualnej i spójnego, streetwearowego dresscodu, który marka prezentuje od 6 sezonów. Nowe projekty STARIUM.CX™ zostały stworzone z myślą o użytkowej funkcjonalności dla kobiet i mężczyzn.

Kolekcja utrzymana jest w futurystycznym oraz minimalistycznym klimacie, do którego marka zdążyła już przyzwyczaić swoich odbiorców. Ubrania z [THE CXDE*] wyróżniają oryginalne printy i typografia zaprojektowane przez Baśkę Kowal (@kowalbaska) – innowacyjne detale, techniczne oraz funkcjonalne rozwiązania i najlepszej jakości materiały. Cała kolekcji została zaprojektowana oraz uszyta w Polsce.

Szósta, kapsułowa kolekcja składa się z 6 elementów:

Zip hoodie – czarnej bluzy z kapturem, stworzonej z grubej bawełny heavy fleece premium o gramaturze 500 g z oryginalną grafiką na plecach. W kolekcji pojawiła się także ręcznie szyta, outdoorowa parka wykonana z impregnowanego, nieprzemakalnego, wiatrochronnego materiału z logotypem kolekcji oraz dużym, oversize’owym kapturem. [THE CXDE*] to także dwa modele t-shirtów (biały i czarny), uszyte z bawełny czesanej premium o wysokiej gramaturze 200 g. Dopełnieniem looku, a przy tym piątej elementem są szorty ze sznurkami „glow in the dark”, wykonane z wysokiej jakości bawełny premium 290 g. Szóstym elementem zamykającym kolekcję jest frisbee, stworzone z myślą o miłośnikach aktywności na świeżym powietrzu.

Istotną rolę w kolekcji [THE CODE*] odegrały materiały – najwyższej jakości czesana bawełna premium użyta w t-shirtach czy gruba bawełna heavy fleece premium o gramaturze 500 g użyta w bluzie z kapturem.

O marce: STARIUM.CX™

Brand STARIUM.CX™ w pierwotnych założeniach miał być „platformą” skupiającą się na projektowaniu minimalistycznej i futurystycznej odzieży oraz popularyzacji szeroko pojętej muzyki future beats – nowych brzmień takich jak rap, trap, grime, bass i muzyka elektroniczna.
Od momentu założenia, koncept STARIUM.CX™ ewoluował – od projektu dj’skiego, idąc w kierunku mody i projektowania. Początkowo były to limitowane serie bluz i t-shirtów. Obecnie marka w swoich kolekcjach oferuje całe looki oraz akcesoria.

Z okazji premiery kolekcji marka przygotowała specjalny kod rabatowy: CX10

Autorem zdjęć kampanii i lookbooka jest Jakub Szymański, natomiast za oprawę muzyczną kolekcji odpowiedzialny jest Botanica.

Materiał partnera

Zoabcz również: Moda | Nowa kolekcja | Projektant | Kolekcja | Edytorial | Fotografia

Recent Posts

Jest urokliwy. Stary kościół w Orlu zyskał status zabytku

Kościół świętego Macieja w Orlu ma bogatą historię. Jego początki sięgają już XV wieku. Przez…

28 kwietnia 2024

Piękny modernizm: Bankowiec, czyli Zespół mieszkaniowy BGK w Gdyni

To był największy budynek mieszkalny w przedwojennej Gdyni. Zespół mieszkalny BGK “Bankowiec” zaprojektowany został przez…

28 kwietnia 2024

Takie domy są tylko w Polsce. Świdermajery i ich unikalne dekoracje

Świdermajery to potoczna nazwa domów letniskowych, które budowano od lat 80. XIX wieku nad rzeką…

28 kwietnia 2024

Jest ogromny. Kultowy apartamentowiec Walden 7 w Barcelonie

Jego projekt w latach 70. przygotował Ricardo Bofill. Apartamentowiec Walden 7 powstał w wyniku utopijnej…

27 kwietnia 2024

Poczet słupków polskich. Jedno osiedle, kilkanaście wzorów

Zadanie słupków i blokad parkingowych jest jedno. Mają uniemożliwić pozostawienie samochodu na miejscu postojowym, które…

27 kwietnia 2024

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. Trwa sadzenie drzew na skwerze przy ul. Brackiej

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…

26 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej