MODA

NAJNOWSZA KAMPANIA PUMA PALERMO ŁĄCZY DRAMAT SHAKESPEARE’A Z KULTURĄ TARASOWĄ

PUMA wyrusza w nostalgiczną podróż przywracając ponadczasową historię Romea i Julii, reinterpretuje ją i przenosi na Sycylię prezentując swój kultowy model sneakersów PUMA Palermo.

Sercem kampanii jest 60-sekundowy spot, który zabiera widzów na ulice Palermo, ukazując codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin. Głównymi bohaterami są wspomniani Romeo i Julia oraz ambasadorzy marki: Jann, który wraz z rodziną Montecchich prowadzi sklep sportowy oraz Sara James – szefowa Barber Shopu rodziny Capulettich. Pomimo wzajemnej awersji dwóch obozów, łączy ich kibicowska pasja do jednego klubu Palermo F.C. Odgórnie zakazana przyjaźń pomiędzy Romeo i Julią kulminuje w chwili pojednania, przeobrażając się w miłość młodych, którzy wieńczą spot wspólnym pocałunkiem.

PUMA zagłębia się w bogate dziedzictwo kultury tarasowej, ruchu, który narodził się w latach 80., rewolucjonizując piłkę nożną i modę. Kultura tarasowa stała się synonimem stylu życia, sposobu podróży na mecze, charakterystycznego ubioru i dobrze wyselekcjonowanej sceny muzycznej. Dziś ten trend przeżywa renesans w modzie, a marka odpowiada na niego kolejną odsłoną Palermo. Sylwetka dotychczas prezentowana przez gwiazdy światowego formatu takie jak Dua Lipa, czy Jack Grealish ma ponownie podbić serca Gen Z. Tym razem zobaczymy Palermo w kombinacjach kolorystycznych łączących pudrowy róż z pomarańczą, w wyrazistych barwach zielonego i niebieskiego oraz klasycznych biało-czarnych zestawieniach.

PUMA od lat wychodzi poza granice sportu odkrywając i wspierając młode talenty z przeróżnych środowisk. Sara James i Jann są przedstawicielami sceny muzycznej, którzy w zawrotnym tempie stali się ulubieńcami szerokiego grona fanów. Marka wspiera ich zarówno na scenie jak i poza nią, towarzysząc im w drodze do dalszego rozwoju.

Za reżyserię spotów odpowiada Piotr Kujda. Muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, za zdjęcia odpowiada Igor Połaniewicz, a sesję zdjęciową do kampanii wykonał Kamil Kotarba. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja high&.

Zobacz również: Moda | Buty | Fotografia | Edytorial

Recent Posts

Amerykańskie osiedle na Górnym Śląsku. Kolonia powstała w latach 20. dla rodzin z USA

Kolonia amerykańska w katowickim Giszowcu stanowi jeden z najbardziej oryginalnych zespołów mieszkalnych nie tylko na…

9 maja 2024

Jest prawie cały z drewna. Zabytkowy dworzec w Życzynie jak nowy

Zbudowano go w 1883 roku. Dworzec w niewielkim Życzynie to zabytkowy obiekt administracyjnie położony w…

9 maja 2024

Domy przy lesie w Pagórskiej Woli. Elewację pokrywa modrzew!

Domy przy lesie w Pagórskiej Woli zaprojektowali architekci Łukasz Derus i Katarzyna Pikiewicz-Derus z pracowni…

9 maja 2024

Stadion Dziesięciolecia – kultowe miejsce sportu i pomnik polskiego komunizmu

Stadion Dziesięciolecia (oficjalna nazwa: Stadion Dziesięciolecia Manifestu Lipcowego) to jedyny w swoim rodzaju pomnik polskiego…

9 maja 2024

Jan Zachwatowicz – zasłużony orędownik odbudowy warszawskiej Starówki

Prof. dr hab. Jan Zachwatowicz był jednym z głównych specjalistów zaangażowanych w proces odbudowy polskich…

8 maja 2024

Najsłynniejszy dom modernizmu. Fallingwater Franka L. Wrighta

Dom letniskowy państwa Kaufmannów, znany szerzej jako „Fallingwater” jest jednym z najdoskonalszych projektów Franka Lloyda…

8 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej