Markę założyła Marta Biskupska-Wawrzyńczak, dla której dobry design idzie w parze z jakością. Dostrzec to można w produktach Piel, które wykonane są wyłącznie z naturalnej skóry.
Ważną częścią filozofii marki jest unikanie wykorzystania skór z garbarni. Pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest więc im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient.
Zatem Piel tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe.
Zespół wkłada całe serce w personalizację, aby produkt był spełnieniem marzeń i oczekiwań klientów. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Piel udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.
Więcej na stronie marki na Facebooku tutaj.
Projektantka mebli i przedmiotów użytkowych stworzyła dla BMW wyjątkowy obiekt, który pełni funkcję stoiska ekspozycyjnego…
Marian Lalewicz to jeden z najznakomitszych architektów przedwojennej Polski. Działał nie tylko w kraju, ale…
Szewc w podartych butach chodzi? Może! My jednak dziś nie o szewcach, a o architektkach,…
Na ul. Koszykowej 80, przy ruchliwym skrzyżowaniu z ul. Tytusa Chałubińskiego, stoi mały budynek. Choć…
Kościół świętego Macieja w Orlu ma bogatą historię. Jego początki sięgają już XV wieku. Przez…
To był największy budynek mieszkalny w przedwojennej Gdyni. Zespół mieszkalny BGK “Bankowiec” zaprojektowany został przez…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej