Marka ANIA KRUK kolejny raz przełamuje stereotypy i wychodzi poza utarte schematy! Nowa kampania UNISEX to opowieść, która niesie ze sobą ważny przekaz — biżuteria nie ma płci, nie generalizuje i nie ogranicza. Każdy może nosić to, w czym czuje się sobą i tym samym podkreślić swój indywidualizm. Marka rzuca rękawicę, by podjąć walkę z patriarchatem, który w dzisiejszych czasach nadal jest krzywdzący dla obu płci, a przy tym zachęcić do zdobienia ciała i czerpania radości z noszenia biżuterii. Koniec z podziałami!
Kampania ma na celu wskazać, że pomimo nieustającego rozwoju i pędu czasu, wciąż istnieją podziały na to, co damskie i męskie. Na to, co wypada, a co nie. UNISEX to uniwersalna biżuteria, która pasuje wszystkim, niezależnie od płci. Może stać się symbolem każdej osoby i pozwolić na wyrażanie własnych przekonań oraz wartości. Jest ważnym elementem stylu, z którego nie trzeba rezygnować. W dzisiejszym świecie patriarchat ujmuje nie tylko kobietom, ale również mężczyznom — przyjęto błędne schematy, które narzucają, jak ma być odbierana płeć. Marka ANIA KRUK chce wspierać oraz dać swoim obserwatorom możliwość wyboru i przede wszystkim — możliwość bycia sobą. Tworzy przestrzeń bez granic, nie narzuca, a podkreśla różnorodność.
To właśnie ta wartość jest siłą napędową marki. Różnorodność stała się głównym hasłem w kampaniach ANIA KRUK — pojawiła się również we wcześniejszych kampaniach SISTERHOOD, REBORN oraz PIERCEYOURSELF, a to dlatego, że piękno nie ma jednego oblicza. A płeć nie musi tworzyć podziałów. Od początku tego roku marka ANIA KRUK zrezygnowała z retuszowania zdjęć i kontynuuje to również w tej kampanii.
W kampanii kolejny raz wzięły udział osoby związane z marką i od lat noszące jej biżuterię. Wymieniają się wzorami, udowadniając ich uniwersalność i nadając charakteru. To elementy, które świetnie współgrają z codziennością i dopełniają styl — biżuteria jest tłem, które podkreśla osobowość. ANIA KRUK w ten sposób chce być jeszcze bliżej ze swoimi obserwatorami i sprawiać, że we własnej skórze czują się doskonale i że nie muszą się zmieniać pod presją społeczeństwa.
W tym celu powstała także idea dzielenia się biżuterią i obdarowywania nią bliskich osób lub… siebie — WISHLIST, to przestrzeń, w której każdy może zapisać to, o czym marzy z biżuterii ANIA KRUK. Dzięki temu można ułatwić innym wybór idealnego prezentu, który zostanie zapamiętany na długo.
Magdalenka Collection to nowa inwestycja firmy Selva Development. W podwarszawskiej Magdalence powstaną cztery wille, których…
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Daniel Kołodziejczak założył swoją firmę projektową StudioDanielK. Antechamber to jego premierowa kolekcja, którą zaprezentował podczas…
Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej