MODA

Wymień ubrania po “ex” – ZALANDO rusza z lokalną kampanią walentynkową

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z lokalną kampanią walentynkową Wymień ubrania po ex na Zalando Pre-Owned, w której zachęca polskich klientów do wymiany ubrań pozostawionych przez byłych partnerów i odświeżenia swojej garderoby.

Rozstania bywają ciężkie, a często łatwiej jest pożegnać się z bliską osobą niż z jej rzeczami, które długo po rozstaniu zalegają w szafie, przywołując zarówno te dobre jak i złe wspomnienia. W tym roku Zalando przekonuje, że Walentynki to nieoczywista, ale idealna okazja, aby zrobić porządek z rzeczami i dać im drugie życie. W tym celu platforma przygotowała dedykowaną kampanię ukazującą trzy historie miłosne i to, co pod wpływem emocji bohaterowie robią z ubraniami swoich byłych partnerów. Pozbycie się ich w rozsądny sposób okazuje się równie trudne jak samo rozstanie.

Zamiast wyrzucania odzieży, Zalando Pre-Owned oferuje możliwość przedłużenia jej żywotności w trosce o dobro planety, kierując się zasadami cyrkularności. W ten symboliczny sposób platforma podejmuje próbę edukacji konsumentów o skutkach pozbywania się odzieży bez zachowania reguł zrównoważonej mody, zmiany ich przyzwyczajeń i zachęcenia ich do podejmowania bardziej świadomych wyborów. Umożliwiając klientom Zalando danie drugiego życia ubraniom bezpośrednio na platformie, oferta Pre-owned stanowi duży wkład w strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE, wspierając cel, jakim jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku.

„Poprzez naszą niecodzienną walentynkową kampanię, chcemy zwiększyć świadomość klientów na temat Zalando Pre-Owned i zachęcić ich do korzystania z oferty tej kategorii. Zależy nam aby pokazać, że wymiana ubrań w sposób bardziej zrównoważony możliwa jest zarówno w Walentynki jak i przez cały rok. Tym samym chcemy zmotywować klientów do podejmowania bardziej świadomych decyzji i do wspólnego działania na rzecz dobra planety.” mówi Dawid Pożoga, Regional Lead na Polskę i Czechy w Zalando.

Dzięki Pre-owned klienci mogą z łatwością wymieniać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z gwarancji niezrównanej wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów. Dzięki zaktualizowanej funkcji listy życzeń, klienci w prosty sposób mogą zarządzać swoją garderobą i mieć podgląd na wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać artykuły kupione gdzie indziej, dzięki czemu ich wymiana wymaga zaledwie kilku kliknięć. Po transakcji klienci mogą wybrać, czy wolą otrzymać kartę podarunkową Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcą przeznaczyć środki na wsparcie dwóch partnerskich organizacji charytatywnych: Czerwony Krzyż lub WeForest. Wszystkie używane artykuły oferowane na Zalando, sprawdzane są pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów. Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z
papieru pochodzącego z recyklingu.

Głównym elementem kampanii jest wideo w reżyserii Krzysztofa Grajpera, którego premiera planowana jest na 11 lutego. Film – do którego głosu użyczyła artystka Rosalie – kieruje do specjalnego hubu na Zalando.pl, w której klienci mogą dowiedzieć się jak w kilku prostych krokach dać ubraniom szansę na nowe życie. Film uzupełniają zdjęcia autorstwa Gosi Turczyńskiej i materiały edukacyjne, które swoją premierę będą miały w Walentynki. Aby jeszcze bardziej zachęcić konsumentów do zerwania z kłopotliwymi pamiątkami z przeszłości, kampania będzie wspierana przez grupę influencerów, którzy na swoich kanałach wyjaśnią jak działa kategoria Pre-Owned na
Zalando.

Kampania powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie publikowana na kanałach własnych Zalando (m.in. w mediach społecznościowych, dedykowanym hubie na Zalando.pl, newsletterze i aplikacji), a także wspierana przez działania PR i media online. Kampania początkowo dedykowana na rynek polski, zostanie również zaadaptowana na rynku niemieckim.

Zobacz również: Recykling | Moda | Ekologia

Recent Posts

Jego wnętrze zaskakuje. Kościół świętego Dominika w Warszawie

Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…

2 maja 2024

Stworzył piękną kolekcję. Daniel Kołodziejczak i jego meble

Daniel Kołodziejczak założył swoją firmę projektową StudioDanielK. Antechamber to jego premierowa kolekcja, którą zaprezentował podczas…

2 maja 2024

Zaprojektowali ogród marzeń. Nero Garden autorstwa Eklekt Atelier

Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…

2 maja 2024

Zespół budynków mieszkalnych niczym białe perły

Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…

1 maja 2024

Kosztował 24,8 mln zł. Rekordowa cena za penthouse w Gdańsku

Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…

1 maja 2024

Najpiękniejszy dach secesji. Gran Hotel Ciudad de México

Ten neoklasycystyczny hotel skrywa w sobie zachwycające secesyjne wnętrze. Wybudowany pod koniec XIX wieku Gran…

30 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej