Pandemia koronawirusa w Europie powoli zwalnia, dzięki czemu restauratorzy przygotowują się do przyjmowania pierwszych klientów. Mimo, że wirus jest w odwrocie, zarządcy lokali gastronomicznych nadal muszą przestrzegać obostrzeń związanych z reżimem sanitarnym. Jak sobie z tym radzą? Różnie. Jednak trzeba przyznać, że sieć fast-foodów Burger King radzi sobie w naprawdę pomysłowy i zabawny sposób. Zobaczcie najnowszą kampanię RTM’ową, w której sieć Burger King dba o dystans społeczny swoich klientów.
Burger King to znana na całym świecie sieć restauracji typu fast-food, której znakiem rozpoznawczym jest papierowa korona, rozdawana najmłodszym gościom Królestwa Burgerów. W ramach nowej akcji marketingowej organizowanej w Niemczech, sieć zapowiedziała, że będzie rozdawać gościom niemieckich lokali 2-metrowe sombrera inspirowane kultową koroną. Dzięki niej klienci sieci będą mogli zachować wymagany dystans społeczny, a jednocześnie wyglądać jak prawdziwy Król Burgerów.
Czytaj też: Ciekawostki | Restauracja | Gadżety | Opakowania | Wydarzenia | Koronawirus
źródło: designboom.com / Burger King
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Daniel Kołodziejczak założył swoją firmę projektową StudioDanielK. Antechamber to jego premierowa kolekcja, którą zaprezentował podczas…
Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…
Ten neoklasycystyczny hotel skrywa w sobie zachwycające secesyjne wnętrze. Wybudowany pod koniec XIX wieku Gran…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej